Solresetips önskas
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Solresetips önskas

    Min sambo fyller jämt i slutet av september nästa år. Han vill då åka på solresa någonstans kring Medelhavet eller möjligtvis Kanarieöarna. Egypten, Israel, Marocko, Tunisien vill han inte åka till. Viktigt är att man kan äta gott och att det finns bra strand och bad. Vi kan bara vara borta en vecka eftersom vi inte vill att sonen ska vara borta längre från skolan.
    Någon som har bra tips?
  2. 1
    Solresetips önskas Min sambo fyller jämt i slutet av september nästa år. Han vill då åka på solresa någonstans kring Medelhavet eller möjligtvis Kanarieöarna. Egypten, Israel, Marocko, Tunisien vill han inte åka till. Viktigt är att man kan äta gott och att det finns bra strand och bad. Vi kan bara vara borta en vecka eftersom vi inte vill att sonen ska vara borta längre från skolan.
    Någon som har bra tips?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Jag gillade fig tree bay på cypern många stränder att välja på rent många restauranger.
  4. 2
    Jag gillade fig tree bay på cypern många stränder att välja på rent många restauranger.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Turkiet, Kreta, Cypern, solkusten i Spanien.
  6. 3
    Turkiet, Kreta, Cypern, solkusten i Spanien.
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Att resa till Grekland, Kroatien eller Italien i slutet av september tycker jag själv låter väldigt lockande. Spanien, Portugal eller Frankrike vore inte heller dumt. Ni kanske kan börja med att försöka välja land, och sen leta efter resmål som känns lockande i det land ni valt.
  8. 4
    Att resa till Grekland, Kroatien eller Italien i slutet av september tycker jag själv låter väldigt lockande. Spanien, Portugal eller Frankrike vore inte heller dumt. Ni kanske kan börja med att försöka välja land, och sen leta efter resmål som känns lockande i det land ni valt.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Kreta blir det nog. Jag har varit i Rethymnon och Georgopolis, ok ställe men vill inte åka dit igen pga att det var underströmmar och badförbud i havet. Någon som kan rekommendera annan mysig ort på Kreta?
  10. 5
    Kreta blir det nog. Jag har varit i Rethymnon och Georgopolis, ok ställe men vill inte åka dit igen pga att det var underströmmar och badförbud i havet. Någon som kan rekommendera annan mysig ort på Kreta?
  11. Medlem sedan
    Oct 2012
    #6
    fuerteventuraär en av de finaste öar jag har varit på det tar ca 5 timmar att flyga dit från Sverige och det till hör kanarieöarna =)
  12. 6
    fuerteventuraär en av de finaste öar jag har varit på det tar ca 5 timmar att flyga dit från Sverige och det till hör kanarieöarna =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar