Paketkalender för äldre barn??
Högtidssnack
  1. Kerstimärta
    #1

    Paketkalender för äldre barn??

    Typ tonåringar 13-16.

    Som inte förväntar sig ngn kalender. Säger de ej vill ha.

    Vad skulle man kunna ordna för dem ändå??

    Ngn ide??
  2. 1
    Paketkalender för äldre barn?? Typ tonåringar 13-16.

    Som inte förväntar sig ngn kalender. Säger de ej vill ha.

    Vad skulle man kunna ordna för dem ändå??

    Ngn ide??
  3. elsatrulsa
    #2
    Ge dem lite "bra att ha saker". Hygienartiklar, duschkräm, deo, parfym/rakvatten till de äldre. Pennor, block och suddgummin? Biobiljetter och godis/finare choklad, nötter, torkad eller färsk frukt på helgerna? Spel eller skivor, kanske? Strumpor, tröjor etc... Ungefär så brukar vi göra men anpassat efter ålder och intresse. Det brukar bli mycket saker i julklapp ändå, därför ger vi sånt som jag räknat upp ovan.
  4. 2
    Ge dem lite "bra att ha saker". Hygienartiklar, duschkräm, deo, parfym/rakvatten till de äldre. Pennor, block och suddgummin? Biobiljetter och godis/finare choklad, nötter, torkad eller färsk frukt på helgerna? Spel eller skivor, kanske? Strumpor, tröjor etc... Ungefär så brukar vi göra men anpassat efter ålder och intresse. Det brukar bli mycket saker i julklapp ändå, därför ger vi sånt som jag räknat upp ovan.
  5. elsatrulsa
    #3
    Böcker, får man ju inte glömma heller.
  6. 3
    Böcker, får man ju inte glömma heller.
  7. Kerstimärta
    #4
    Tack för alla ideer!
  8. 4
    Tack för alla ideer!
  9. elsatrulsa
    #5
    Så lite så... Läs gärna cyklamens tips till mig, längre ned också. Hon hade många bra förslag.
  10. 5
    Så lite så... Läs gärna cyklamens tips till mig, längre ned också. Hon hade många bra förslag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar