Kanske....
Augustibarn 2014
  1. Nr 4 under 2014
    #1

    Kanske....

    Blir kanske här jag hamnar Öm i magen, trött och godissugen, bara hålla tummarna och hoppas
  2. 1
    Kanske.... Blir kanske här jag hamnar Öm i magen, trött och godissugen, bara hålla tummarna och hoppas
  3. Redo för 2:an
    #2
    Vi kan väl hålla tummarna för varandra för små augustibebisar!?
  4. 2
    Vi kan väl hålla tummarna för varandra för små augustibebisar!?
  5. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #3
    Håller mina tummar oxå från redaktionsbordet!
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  6. 3
    Håller mina tummar oxå från redaktionsbordet!
  7. Nr 4 under 2014
    #4
    Håller både tummar och tår, en veckas nervös väntan kvar innan BIM....när har du BIM?
  8. 4
    Håller både tummar och tår, en veckas nervös väntan kvar innan BIM....när har du BIM?
  9. Redo för 2:an
    #5
    Har inte BIM förrän 13/12, har inte haft ÄL än. Men är väl ett perfekt datum att plussa, eller hur!? På Lucia
  10. 5
    Har inte BIM förrän 13/12, har inte haft ÄL än. Men är väl ett perfekt datum att plussa, eller hur!? På Lucia
  11. Jenall
    #6
    Hej!
    Plussade i morse!!!!! Så jag hänger nog med lite här då bebisen borde komma i början av augusti 2014 Håller tummarna för er andra!!<3
  12. 6
    Hej!
    Plussade i morse!!!!! Så jag hänger nog med lite här då bebisen borde komma i början av augusti 2014 Håller tummarna för er andra!!<3
  13. Redo för 2:an
    #7
    Grattis Jenall!!! Hoppas verkligen på att få hänga med här och att vi får följas åt under en underbar förväntansfull tid!!!
  14. 7
    Grattis Jenall!!! Hoppas verkligen på att få hänga med här och att vi får följas åt under en underbar förväntansfull tid!!!
  15. Jenall
    #8
    Tack så mycket!!! Det skulle vara jättekul att följas åt under den här tiden!!! Håller tummarna stenhårt för er!!!! Detta blir mitt tredje barn och det blir en riktig sladdis då mina barn från ett tidigare förhållande är 11 och 14 år nu Min sambo (snart make) är lite yngre än mig och har inga barn sen tidigare så allt känns toppen! Kram till er alla <3
  16. 8
    Tack så mycket!!! Det skulle vara jättekul att följas åt under den här tiden!!! Håller tummarna stenhårt för er!!!! Detta blir mitt tredje barn och det blir en riktig sladdis då mina barn från ett tidigare förhållande är 11 och 14 år nu Min sambo (snart make) är lite yngre än mig och har inga barn sen tidigare så allt känns toppen! Kram till er alla <3
  17. Nr 4 under 2014
    #9
    Mens i morse så jag får väl hoppas på en septemberbebis istället , lycka till ni andra
  18. 9
    Mens i morse så jag får väl hoppas på en septemberbebis istället , lycka till ni andra
  19. Anonym
    #10
    Hoppas få hamna här!!
  20. 10
    Hoppas få hamna här!!
  21. Redo för 2:an
    #11
    ÄL i dagarna så än är inte hoppet ute Hoppashoppashoppashoppas!!!!!
  22. 11
    ÄL i dagarna så än är inte hoppet ute Hoppashoppashoppashoppas!!!!!
  23. Jenall
    #12
    Åh, så tråkigt Nr 4 under 2014....... Håller tummarna för dig!! Kram

    Hoppas vi kommer att ses här Anonym!!! När har du BIM?
  24. 12
    Åh, så tråkigt Nr 4 under 2014....... Håller tummarna för dig!! Kram

    Hoppas vi kommer att ses här Anonym!!! När har du BIM?
  25. Jenall
    #13
    Hoppas hoppas hoppas för dig också Redo för 2:an!!! Go for it!!!!!
  26. 13
    Hoppas hoppas hoppas för dig också Redo för 2:an!!! Go for it!!!!!
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    #14
    Jag plussade också idag....överlycklig ))
  28. 14
    Jag plussade också idag....överlycklig ))
  29. Anonym
    #15
    Bim 9/12. Du?
  30. 15
    Bim 9/12. Du?
  31. Anonym
    #16
    Grattis!
  32. 16
    Grattis!
  33. Jenall
    #17
    Grattis Sunshine!!! Då kan vi följas åt här! :-)
    Anonym: Jag plussade för en vecka sen :-) Håller tummarna för dig!!
  34. 17
    Grattis Sunshine!!! Då kan vi följas åt här! :-)
    Anonym: Jag plussade för en vecka sen :-) Håller tummarna för dig!!
  35. Medlem sedan
    Jan 2000
    #18
    Tack Anonym och Jenall
    Jenall: Såg i ngt inlägg här att vi verkar ha en del gemensamt Jag har också två äldre barn sedan tidigare, t o m äldre än dina haha. Och ska också få barn med min älskade blivande make som är yngre än mig och ska få sitt första Hur gammal är du?
  36. 18
    Tack Anonym och Jenall
    Jenall: Såg i ngt inlägg här att vi verkar ha en del gemensamt Jag har också två äldre barn sedan tidigare, t o m äldre än dina haha. Och ska också få barn med min älskade blivande make som är yngre än mig och ska få sitt första Hur gammal är du?
  37. Anonym
    #19
    Jenall. Gud var skoj, grattis!
  38. 19
    Jenall. Gud var skoj, grattis!
  39. Trotsan
    #20
    Citat Ursprungligen postat av Jenall Visa inlägg
    Hej!
    Plussade i morse!!!!! Så jag hänger nog med lite här då bebisen borde komma i början av augusti 2014 Håller tummarna för er andra!!<3
    GRATTIS! Ska bli kul o följas åt :-)
  40. 20
    Citat Ursprungligen postat av Jenall Visa inlägg
    Hej!
    Plussade i morse!!!!! Så jag hänger nog med lite här då bebisen borde komma i början av augusti 2014 Håller tummarna för er andra!!<3
    GRATTIS! Ska bli kul o följas åt :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar