Fria i Settman på plats
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Fria i Settman på plats

    Går du i giftastankar? Gör slag i saken och fria! Peter Settman i SVT:s "Settman på plats" står redo att hjälpa till och göra frieriet till något alldeles extra och en överraskning som din partner sent kommer att glömma. Kontakta redaktionen omgående, senast idag, måndag 18 november. Kom ihåg att hålla det hemligt, vi vill att det ska bli en stor överraskning. Kontakta redaktionen på [email protected]
  2. 1
    Fria i Settman på plats Går du i giftastankar? Gör slag i saken och fria! Peter Settman i SVT:s "Settman på plats" står redo att hjälpa till och göra frieriet till något alldeles extra och en överraskning som din partner sent kommer att glömma. Kontakta redaktionen omgående, senast idag, måndag 18 november. Kom ihåg att hålla det hemligt, vi vill att det ska bli en stor överraskning. Kontakta redaktionen på [email protected]
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Här ar vi desperata
  4. 2
    Här ar vi desperata
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Usch, det är riktigt uselt

    Ett frieri skall absolut inte vara publikt. Det är oförskämt mot den tillfrågade som pressas till att svara ja även om det svaret inte var självklart. Jag tycker riktigt illa om den metoden!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Usch, det är riktigt uselt Ett frieri skall absolut inte vara publikt. Det är oförskämt mot den tillfrågade som pressas till att svara ja även om det svaret inte var självklart. Jag tycker riktigt illa om den metoden!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jag står inte ut med kommersiella inlägg av en här typen på OÄF. Bort med med omedelbums, annars förlorar ni en (visserligen inte särskilt aktiv) medlem.
  8. 4
    Jag står inte ut med kommersiella inlägg av en här typen på OÄF. Bort med med omedelbums, annars förlorar ni en (visserligen inte särskilt aktiv) medlem.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5
    Vet inte om det är annorlunda här i OÄF, men visst brukar den här typen av inlägg rensas bort? Det finns väl ett särskilt snack för efterlysningar?!
    lyrasmamma.wordpress.com
  10. 5
    Vet inte om det är annorlunda här i OÄF, men visst brukar den här typen av inlägg rensas bort? Det finns väl ett särskilt snack för efterlysningar?!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Exakt. Fy så vidrigt! Ett program jag garanterat aldrig kommer att titta på. Settman borde kunna få något bättre.
  12. 6
    Exakt. Fy så vidrigt! Ett program jag garanterat aldrig kommer att titta på. Settman borde kunna få något bättre.
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    är det något som skulle få mej att säga nej ( om jag nu hade någon som kanske skulle fria) så vore det ju om han gjorde det offentlige, och i TV. En kille som inte har mer vett, han går ju fetbort.
  14. 7
    är det något som skulle få mej att säga nej ( om jag nu hade någon som kanske skulle fria) så vore det ju om han gjorde det offentlige, och i TV. En kille som inte har mer vett, han går ju fetbort.
  15. Medlem sedan
    Sep 1998
    #8
    Jag känner inte sajten idag, men förr var det emot reglerna att annonsera efter deltagare i olika sammanhang utan redax samtycke! Jag har alltid uppskattat den regeln!
  16. 8
    Jag känner inte sajten idag, men förr var det emot reglerna att annonsera efter deltagare i olika sammanhang utan redax samtycke! Jag har alltid uppskattat den regeln!
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Att utsätta människor för TV-sända "practical jokes" borde vara kriminaliserat.
  18. 9
    Att utsätta människor för TV-sända "practical jokes" borde vara kriminaliserat.
  19. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #10

    Det tvivlar jag starkt på

    Eftersom Settman har grundat bolaget och är "senior producent" i det så har programidén rimligen hans fulla gillande. Det har inte mitt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  20. 10
    Det tvivlar jag starkt på Eftersom Settman har grundat bolaget och är "senior producent" i det så har programidén rimligen hans fulla gillande. Det har inte mitt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar