Tidiga gravtecken?
Planera för barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Tidiga gravtecken?

    Jag var på UL måndag den 11:e den här månaden och då syntes ägg. Gynläkaren sa att jag antagligen precis haft eller kommer få ägglossning. På fredan och sedan dess har jag haft kraftig mensvärk, och jag har inte mensvärk annars. Ikväll kom en liten blödning på toaletten. Kan det vara en nidblödning tro? I förmiddags hade jag blodsmak i munnen. Hoppas verkligen att det är en bebis på G BiM borde vara den 25:e.
    Är det fler som haft dessa symtom och plussat?
  2. 1
    Tidiga gravtecken? Jag var på UL måndag den 11:e den här månaden och då syntes ägg. Gynläkaren sa att jag antagligen precis haft eller kommer få ägglossning. På fredan och sedan dess har jag haft kraftig mensvärk, och jag har inte mensvärk annars. Ikväll kom en liten blödning på toaletten. Kan det vara en nidblödning tro? I förmiddags hade jag blodsmak i munnen. Hoppas verkligen att det är en bebis på G BiM borde vara den 25:e.
    Är det fler som haft dessa symtom och plussat?
  3. Medlem sedan
    Oct 2013
    #2
    Hoppas det är ett plus på G!! Har tyvärr inga egna erfarenheter av plus att dela med mig av...
  4. 2
    Hoppas det är ett plus på G!! Har tyvärr inga egna erfarenheter av plus att dela med mig av...
  5. Anonym
    #3
    Jag sitter också och väntar på plus.. Har inga symtom än, för det är bara ett par dagar efter ägglossning. Men, sista graviditeten som slutade i missfall, började med bl.a. metallsmak(blod) i munnen, innan jag plussade. ;-)
    Håller tummarna för dig! (och mig )
  6. 3
    Jag sitter också och väntar på plus.. Har inga symtom än, för det är bara ett par dagar efter ägglossning. Men, sista graviditeten som slutade i missfall, började med bl.a. metallsmak(blod) i munnen, innan jag plussade. ;-)
    Håller tummarna för dig! (och mig )
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #4
    Jag har också Bim den 25:e Hoppas det blir många plus i jul
  8. 4
    Jag har också Bim den 25:e Hoppas det blir många plus i jul
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar