Hej igen,
trist att inte få några svar. Ni som känner mig verkar inte vara aktiva här längre. Vi gjorde en lyckad frys ET den 16/11. De behövde bara tina ett embryo som hade kvar fyra celler.

Nu till det som känns svårt. Jag tjuvtestade på dag 6 och fick ett supersupersvagt streck (spökstreck?) som bara syntes om man vinklade testet. Tog ett på morgonen dag 7 och det var yttepyttelite starkare men ändå svagt. Det syntes dock mer tydligt.

Sen kunde jag ändå inte låta bli att testa igår (söndag) morse och fick då ett svagare streck än i fredags och idag också ändå lite svagare. Knappt synligt..så nu blev jag så ledsen, hjälp mig!

Använder tester från testlagret och har inte använt dessa förut. Är hoppet ute tror ni?

Anledningen till att jag testade så tidigt var att jag tyckte jag kände som att det fastnat. Tydligare ådror på brösten + svagt illamående.

Igår mådde jag illa och var trött hela dan. Men nu vet jag ju varken ut eller in, varför mår jag illa och ådrorna på brösten fortsätter att bli tydliga om embryot slutat producera Hcg. Någon som har erfarenhet av detta?

Kan det ändå vara så att jag är gravid fast jag inte ser någon stegring (snarare tillbakagång )
Nu ska jag inte testa förrän på dag 12 på torsdag. Då har jag fått tydliga plus både med min dotter och vid färsk återföring som blev ett missfall.

Snälla svara, jag känner mig så ensam i detta.