Fått tid för snitt :-)
Februaribarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Fått tid för snitt :-)

    Idag var jag hos läkaren för konsultation inför snitt. Från början hade jag fått 29 januari (exakt 2 v innan bf) och hon höll med om att det var lite tidigt. Nu bestämde vi i stället 4 februari som läkaren tyckte var lite sent, men tyvärr kan man bara boka mån-ons och jag vill inte ta måndag 3 feb för då fyller min yngsta son år. Jag ville ha ett senare snitt pga att det är bättre för barnet. Är rädd för andningssvårigheter osv. Detta är mitt fjärde snitt så det är därför lite mer risker. Hoppas att det inte sätter igång tidigare nu. Om jag fick värkar eller vattenavgång skulle jag höra av mig direkt för det är inte bra för min livmoder om jag får ett värkarbete.
  2. 1
    Fått tid för snitt :-) Idag var jag hos läkaren för konsultation inför snitt. Från början hade jag fått 29 januari (exakt 2 v innan bf) och hon höll med om att det var lite tidigt. Nu bestämde vi i stället 4 februari som läkaren tyckte var lite sent, men tyvärr kan man bara boka mån-ons och jag vill inte ta måndag 3 feb för då fyller min yngsta son år. Jag ville ha ett senare snitt pga att det är bättre för barnet. Är rädd för andningssvårigheter osv. Detta är mitt fjärde snitt så det är därför lite mer risker. Hoppas att det inte sätter igång tidigare nu. Om jag fick värkar eller vattenavgång skulle jag höra av mig direkt för det är inte bra för min livmoder om jag får ett värkarbete.
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Skönt att du fått ett datum i alla fall. Nu håller vi tummarna för att det lilla livet inte så bråttom ut i världen då ni hinner fira storebror ordentligt!
  4. 2
    Skönt att du fått ett datum i alla fall. Nu håller vi tummarna för att det lilla livet inte så bråttom ut i världen då ni hinner fira storebror ordentligt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar