Äntligen pluss!
Augustibarn 2014
  1. Trotsan
    #1

    Äntligen pluss!

    Efter 13 försök har äntligen ett litet pyre bestämt sig för att flytta in i min mage!!! E så galet lycklig så tårarna bara strömmar! Äntligen!!! Håll i dig nu lilla pyret för vi längtar så efter dig!!! Enl vad jag räknat ut borde bf bli ca11 augusti, en vecka innan minsta dottern fyller 5 :-) lycka!!!!!
  2. 1
    Äntligen pluss! Efter 13 försök har äntligen ett litet pyre bestämt sig för att flytta in i min mage!!! E så galet lycklig så tårarna bara strömmar! Äntligen!!! Håll i dig nu lilla pyret för vi längtar så efter dig!!! Enl vad jag räknat ut borde bf bli ca11 augusti, en vecka innan minsta dottern fyller 5 :-) lycka!!!!!
  3. Jenall
    #2
    Stort grattis!!! :-) Då lär vi ses i ankomstgruppen för augusti :-) Jag plussade för en vecka sen :-)
  4. 2
    Stort grattis!!! :-) Då lär vi ses i ankomstgruppen för augusti :-) Jag plussade för en vecka sen :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    Hållet verkligen tummarna för oss!! Jag har bf 5/8 än så länge!
  6. 3
    Hållet verkligen tummarna för oss!! Jag har bf 5/8 än så länge!
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Grattis!
    Går och väntar på att gå över bim och ha bf 24/8!
  8. 4
    Grattis!
    Går och väntar på att gå över bim och ha bf 24/8!
  9. Jenall
    #5
    Bf 2/8
  10. 5
    Bf 2/8
  11. Medlem sedan
    May 2013
    #6
    Grattis! Plussade idag & har BF 12/8. Det blir vårt första barn (men hade ett missfall i maj) så allt är jättespännande och självklart är man lite orolig också.
  12. 6
    Grattis! Plussade idag & har BF 12/8. Det blir vårt första barn (men hade ett missfall i maj) så allt är jättespännande och självklart är man lite orolig också.
  13. Medlem sedan
    Dec 2013
    #7
    Härligt! Grattis. Plussade också för tre dagar sedan efter 19 försök och hormonpiller! Så sjukt lycklig även om jag också är nojjig att något skall gå fel. Är i v 4+3 och har i princip inga symptom alls. Har haft lite mensvärk ibland och lite ont i brösten nattetid, men inget annat...längtar efter flera sympton, hehe :P
  14. 7
    Härligt! Grattis. Plussade också för tre dagar sedan efter 19 försök och hormonpiller! Så sjukt lycklig även om jag också är nojjig att något skall gå fel. Är i v 4+3 och har i princip inga symptom alls. Har haft lite mensvärk ibland och lite ont i brösten nattetid, men inget annat...längtar efter flera sympton, hehe :P
  15. Medlem sedan
    Apr 2009
    #8
    Stort grattis!
  16. 8
    Stort grattis!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar