Mammor som blivit gravida i ålder 14-19
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    Mammor som blivit gravida i ålder 14-19

    Mammor som varit gravida i ålder 14-19 sökes till gymnasiearbete! De kvinnor jag söker ska ha genomgått en graviditet i ålder 14-19, men nuvarande ålder kan vara 14-90 år.

    Jag går i trean på gymnasiet och ska göra ett gymnasiearbete (tidigare kallat projektarbete) om unga mödrar. Arbetet kommer att handla om hur kvinnorna påverkats av samhället samt samhällets attityd mot unga mödrar.
    I arbetet planerar jag att genomföra intervjuer med kvinnor som fött barn i ung ålder.

    Är du intresserad av att veta mer eller eventuellt vill ställa upp på en intervju så skicka ett PM!
  2. 1
    Mammor som blivit gravida i ålder 14-19 Mammor som varit gravida i ålder 14-19 sökes till gymnasiearbete! De kvinnor jag söker ska ha genomgått en graviditet i ålder 14-19, men nuvarande ålder kan vara 14-90 år.

    Jag går i trean på gymnasiet och ska göra ett gymnasiearbete (tidigare kallat projektarbete) om unga mödrar. Arbetet kommer att handla om hur kvinnorna påverkats av samhället samt samhällets attityd mot unga mödrar.
    I arbetet planerar jag att genomföra intervjuer med kvinnor som fött barn i ung ålder.

    Är du intresserad av att veta mer eller eventuellt vill ställa upp på en intervju så skicka ett PM!
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Eller skicka ett mejl till [email protected]. se
  4. 2
    Eller skicka ett mejl till [email protected]. se
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Hej. Jag blev gravid som 19-åring och födde min förstfödde 10 dagar efter min 20-årsdag. Du är välkommen att höra av dig om du vill ställa frågor
    Finns här samt på [email protected]
  6. 3
    Hej. Jag blev gravid som 19-åring och födde min förstfödde 10 dagar efter min 20-årsdag. Du är välkommen att höra av dig om du vill ställa frågor
    Finns här samt på [email protected]
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Undersökningen är avslutad

    Jag är säker på att TS vill utsträcka sitt tack till dem som deltog, också utan att det syns något utåt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Undersökningen är avslutad Jag är säker på att TS vill utsträcka sitt tack till dem som deltog, också utan att det syns något utåt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar