Nöjd!
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    Nöjd!

    Har nu kommit lika långt i graviditeten som vid mitt mf i aug. Skillnaden är att jag nu känner mig gravid. Det gjorde jag inte då! Nu är jag så förbaskat trött, brösten värker som f*n, å så den där växtvärken i magen! Det känns bra! Jag tror på den här!
  2. 1
    Nöjd! Har nu kommit lika långt i graviditeten som vid mitt mf i aug. Skillnaden är att jag nu känner mig gravid. Det gjorde jag inte då! Nu är jag så förbaskat trött, brösten värker som f*n, å så den där växtvärken i magen! Det känns bra! Jag tror på den här!
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Vart finns gilla knappen när man behöver den härligt att höra att allt är bra. Har själv börjat känna av värkande bröst..imorgon är det dags för hälsosamtal på mvc
  4. 2
    Vart finns gilla knappen när man behöver den härligt att höra att allt är bra. Har själv börjat känna av värkande bröst..imorgon är det dags för hälsosamtal på mvc
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Härligt! Det måste bara betyda att det är en augustibebis i din mage. Jag fick missfall innan min dotter i v 5+3. Idag är jag i 5+2, på något vis kommer det kännas skönt när morgondagen har passerat..
    Kram
  6. 3
    Härligt! Det måste bara betyda att det är en augustibebis i din mage. Jag fick missfall innan min dotter i v 5+3. Idag är jag i 5+2, på något vis kommer det kännas skönt när morgondagen har passerat..
    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2013
    #4
    Jag fick missfall i maj i vecka 7+0 & är nu i vecka 5+3 med det som förhoppningsvis blir vår första bebis. Är ganska orolig över att få missfall igen, kommer att vara extra nervig runt vecka 7...
    Det är på ett sätt skönt att se här att många andra också fått missfall tidigare, man känner sig minde ensam om det så att säga. Ca 30% av alla bekräftade graviditeter leder ju till missfall, ändå pratar ingen om det bland ens bekanta (förutom en av mina vänner) som om det vore tabu eller ett misslyckande.
  8. 4
    Jag fick missfall i maj i vecka 7+0 & är nu i vecka 5+3 med det som förhoppningsvis blir vår första bebis. Är ganska orolig över att få missfall igen, kommer att vara extra nervig runt vecka 7...
    Det är på ett sätt skönt att se här att många andra också fått missfall tidigare, man känner sig minde ensam om det så att säga. Ca 30% av alla bekräftade graviditeter leder ju till missfall, ändå pratar ingen om det bland ens bekanta (förutom en av mina vänner) som om det vore tabu eller ett misslyckande.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar