vad har ni för bf?
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    vad har ni för bf?

    Vi börjar bli några stycken här inne nu vad har ni för bf hittills?
    Jag har 4/8..lite nervöst, risken finns att det blir på min eller sonens födelsedag i slutet av juli..mina bebisar brukar inte vilja vänta :P
  2. 1
    vad har ni för bf? Vi börjar bli några stycken här inne nu vad har ni för bf hittills?
    Jag har 4/8..lite nervöst, risken finns att det blir på min eller sonens födelsedag i slutet av juli..mina bebisar brukar inte vilja vänta :P
  3. Anonym
    #2
    13/8 här. Eller, det ligger mellan 12-15 beroende på vilken gravidkalender jag tittar i. Men den här på AFF är 13/8. Spännande!!! :-)
  4. 2
    13/8 här. Eller, det ligger mellan 12-15 beroende på vilken gravidkalender jag tittar i. Men den här på AFF är 13/8. Spännande!!! :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    ) härligt
    Finns en jätte bra app "gravid app babygruppen" som lyckades räkna exakt som mvc den rekommenderar jag till alla, kul att se vad som händer med barnet i vilken vecka och allt )
  6. 3
    ) härligt
    Finns en jätte bra app "gravid app babygruppen" som lyckades räkna exakt som mvc den rekommenderar jag till alla, kul att se vad som händer med barnet i vilken vecka och allt )
  7. Anonym
    #4
    Det är den lila va? För den har jag.. Och den säger 12/8. :-D
  8. 4
    Det är den lila va? För den har jag.. Och den säger 12/8. :-D
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5
    Ja den lila
  10. 5
    Ja den lila
  11. Medlem sedan
    Apr 2013
    #6
    Bf 5/8!
  12. 6
    Bf 5/8!
  13. Trotsan
    #7
    11/8 är bf än så länge. Har en tjej som e född 19/8 så jag hoppas faktiskt att liten helst väljer en annan dag så de får varsin födelsedag. Men efter 13 månaders längtan o bebisverkstad så är klart enda längtan att bebisen kommer. (ja, fattar såklart att alla känner så ;-) )
  14. 7
    11/8 är bf än så länge. Har en tjej som e född 19/8 så jag hoppas faktiskt att liten helst väljer en annan dag så de får varsin födelsedag. Men efter 13 månaders längtan o bebisverkstad så är klart enda längtan att bebisen kommer. (ja, fattar såklart att alla känner så ;-) )
  15. Medlem sedan
    Dec 2013
    #8
    Har beräknad bf den 14/7-13 :-) med mitt första barn :-)
  16. 8
    Har beräknad bf den 14/7-13 :-) med mitt första barn :-)
  17. Medlem sedan
    Dec 2013
    #9
    Har beräknad bf den 14/7-13 :-) första bebben :-)
  18. 9
    Har beräknad bf den 14/7-13 :-) första bebben :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar