det där gjorde ont!
Augustibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    det där gjorde ont!

    Förkyld som bara den, så ligger på soffan och tar det lugnt under en massa filtar. Nyser en extremt våldsam nysning och det känns som att få en kniv inkörd just vid ena äggstocken. Vek mig dubbel hoppas att förkylningen inte sabbar graviditeten. Är det ens möjligt?
  2. 1
    det där gjorde ont! Förkyld som bara den, så ligger på soffan och tar det lugnt under en massa filtar. Nyser en extremt våldsam nysning och det känns som att få en kniv inkörd just vid ena äggstocken. Vek mig dubbel hoppas att förkylningen inte sabbar graviditeten. Är det ens möjligt?
  3. Anonym
    #2
    Jag får också sådär..... Men jag tror(och hoppas verkligen inte) att det kan förstöra graviditeten.
  4. 2
    Jag får också sådär..... Men jag tror(och hoppas verkligen inte) att det kan förstöra graviditeten.
  5. Anonym
    #3
    Skönt att jag inte är den ända. Men jag hoppas att vi har turen med oss, att vi slipper det och att allt mår bra där inne
  6. 3
    Skönt att jag inte är den ända. Men jag hoppas att vi har turen med oss, att vi slipper det och att allt mår bra där inne
  7. Trotsan
    #4
    Nej, det kan inte förstöra graviditeten! :-) De var troligen ligamenten du kände av. Brukar jag känna både när jag nyser lr reser mig fort. Men skulle d sabbas av en liten förkylning skulle inte många barn födas KRYA på dig!
  8. 4
    Nej, det kan inte förstöra graviditeten! :-) De var troligen ligamenten du kände av. Brukar jag känna både när jag nyser lr reser mig fort. Men skulle d sabbas av en liten förkylning skulle inte många barn födas KRYA på dig!
  9. Anonym
    #5
    Haha det har du så rätt i tack
  10. 5
    Haha det har du så rätt i tack
  11. Medlem sedan
    May 2013
    #6
    Är också ganska säker på att det är ligamenten som sitter fast i livmodern. Får samma känning när jag gör en snabb rörelse.
  12. 6
    Är också ganska säker på att det är ligamenten som sitter fast i livmodern. Får samma känning när jag gör en snabb rörelse.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar