orolig!
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    orolig!

    v 7 nu. det bråkar å kör i magen. vet inte om det är växtvärk eller annan värk eller tarmarna. har ju blivit så hård i magen oxå, så det kan ju vara pga det. hade missfall i v 7 sist. går bara å känner efter om det känns som då...
  2. 1
    orolig! v 7 nu. det bråkar å kör i magen. vet inte om det är växtvärk eller annan värk eller tarmarna. har ju blivit så hård i magen oxå, så det kan ju vara pga det. hade missfall i v 7 sist. går bara å känner efter om det känns som då...
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Om du är hård i magen så kan det ju vara det som du känner av, förstår att du är orolig...men ta en dag i taget, det ska nog gå bra denna gången. Jag kan känna av att jag har ont i magen innan jag känner av att jag behöver gå på toaletten..men det brukar underlätta. Testa äta bra mat för magen..kanske hjälper
  4. 2
    Om du är hård i magen så kan det ju vara det som du känner av, förstår att du är orolig...men ta en dag i taget, det ska nog gå bra denna gången. Jag kan känna av att jag har ont i magen innan jag känner av att jag behöver gå på toaletten..men det brukar underlätta. Testa äta bra mat för magen..kanske hjälper
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar