Inte troligt, men hoppas ändå
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Inte troligt, men hoppas ändå

    Hoppas naturligtvis att få hamna här, men chanserna är nog väldigt små. ÄL under julhelgen och hela huset fullt av folk då, så blir nog svårt att få till något. Men hoppas kan man ju alltid göra BIM 7/1.
  2. 1
    Inte troligt, men hoppas ändå Hoppas naturligtvis att få hamna här, men chanserna är nog väldigt små. ÄL under julhelgen och hela huset fullt av folk då, så blir nog svårt att få till något. Men hoppas kan man ju alltid göra BIM 7/1.
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2

    Inte troligt, men hoppas ändå

    Ni kan väll mysa nu innan storhelgen. Spermier kan leva upp till 7 dagar inuti kvinnan. Lycka till!!! Själv väntar jag på ett pluss, bim på måndag och jag känner mig gravid på flera punkter. Inte direkt planerad då jag har ätit minipiller men jag blir aldrig annars åksjuk och de senaste dagarna har jag inte haft någon trevlig resa från och till jobbet. Det skulle bli mitt tredje barn och känslorna är mycket blandade.
  4. 2
    Inte troligt, men hoppas ändå Ni kan väll mysa nu innan storhelgen. Spermier kan leva upp till 7 dagar inuti kvinnan. Lycka till!!! Själv väntar jag på ett pluss, bim på måndag och jag känner mig gravid på flera punkter. Inte direkt planerad då jag har ätit minipiller men jag blir aldrig annars åksjuk och de senaste dagarna har jag inte haft någon trevlig resa från och till jobbet. Det skulle bli mitt tredje barn och känslorna är mycket blandade.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar