Vad ska ni äta på uppesittarkvällen?
Högtidssnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Vad ska ni äta på uppesittarkvällen?

    Jag vet att många äter lite julmat på uppesittarkvällen, men vi vill gärna ha något annat som bryter av. Ofta äter vi tacos men det är hela familjen lite trötta på. Ge mig ett bra tips på något i samma stil! Lättlagat, inte för tungt och inte julmat.
    Sorry alla nyfikna, här finns inget spännande att läsa.
  2. 1
    Vad ska ni äta på uppesittarkvällen? Jag vet att många äter lite julmat på uppesittarkvällen, men vi vill gärna ha något annat som bryter av. Ofta äter vi tacos men det är hela familjen lite trötta på. Ge mig ett bra tips på något i samma stil! Lättlagat, inte för tungt och inte julmat.
  3. Kerstimärta
    #2
    Hmm, vi brukar nog äta typ gröt till middag. sen när skinkan är griljerad, framemot 22tiden, då blir det rejäla mackor med varm nygriljerad skinka på samt äppelmos/senap.

    Inte så avbrytande?

    Kan du inte göra en smarrigt smörgåstårta. Det är ju liksom ett potpurri, men ändå annorlunda?
  4. 2
    Hmm, vi brukar nog äta typ gröt till middag. sen när skinkan är griljerad, framemot 22tiden, då blir det rejäla mackor med varm nygriljerad skinka på samt äppelmos/senap.

    Inte så avbrytande?

    Kan du inte göra en smarrigt smörgåstårta. Det är ju liksom ett potpurri, men ändå annorlunda?
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Det får blir gröt och skinksmörgås ändå. Smörgåstårta är ett jättebra alternativ, men vi bjöd samma gäster på smörgåstårta häromveckan, så det går liksom bort.
  6. 3
    Det får blir gröt och skinksmörgås ändå. Smörgåstårta är ett jättebra alternativ, men vi bjöd samma gäster på smörgåstårta häromveckan, så det går liksom bort.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar