Positivt graviditetstest på nyårsafton
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2013
    #1

    Positivt graviditetstest på nyårsafton

    Igår testade jag mig och det visade positivt. Vi har försökt i ungefär 6 månader och glädjen är total!
    Enligt beräkningarna så är födelsedagen den 8 september. Så nu är det bara att leva sunt, ta det lugnt och hoppas på att allting går väl.
    Någon annan som testat positivt?
  2. 1
    Positivt graviditetstest på nyårsafton Igår testade jag mig och det visade positivt. Vi har försökt i ungefär 6 månader och glädjen är total!
    Enligt beräkningarna så är födelsedagen den 8 september. Så nu är det bara att leva sunt, ta det lugnt och hoppas på att allting går väl.
    Någon annan som testat positivt?
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Fick också ett plus igår
  4. 2
    Fick också ett plus igår
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Vi fick också ett positivt test på nyårsafton och vi är såå glada!
    Första barnet så vi är jätte lyckliga och hoppas att allting går bra.
  6. 3
    Vi fick också ett positivt test på nyårsafton och vi är såå glada!
    Första barnet så vi är jätte lyckliga och hoppas att allting går bra.
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #4
    Hoppas på plus. Hade bim 29/12 men gjorde ett tidigt test den 28:e som var neg. Men mensen har inte kommit än och jag brukar aldrig vara sen annars och jag har en del gravidsymtom men vågar inte hoppas för mycket, är inne på 5:e försöket och hoppas verkligen att ansluta till denna grupp. På vilken dag plussade ni?
  8. 4
    Hoppas på plus. Hade bim 29/12 men gjorde ett tidigt test den 28:e som var neg. Men mensen har inte kommit än och jag brukar aldrig vara sen annars och jag har en del gravidsymtom men vågar inte hoppas för mycket, är inne på 5:e försöket och hoppas verkligen att ansluta till denna grupp. På vilken dag plussade ni?
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Jag och min sambo har försökt hela året så vi är verkligen jätteglada över att det plussade nu, efter 11 månader! Det är vårt första! Känns så overkligt ( och lite läskigt)
  10. 5
    Jag och min sambo har försökt hela året så vi är verkligen jätteglada över att det plussade nu, efter 11 månader! Det är vårt första! Känns så overkligt ( och lite läskigt)
  11. Medlem sedan
    Nov 2013
    #6
    Plussade idag.
  12. 6
    Plussade idag.
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Grattis Milla!
  14. 7
    Grattis Milla!
  15. Medlem sedan
    Nov 2013
    #8
    Gingerhibiskus. Jag känner likadant, då det är första..
  16. 8
    Gingerhibiskus. Jag känner likadant, då det är första..
  17. Medlem sedan
    Jan 2013
    #9
    Så himla roligt! STORT grattis!! Mår du bra?
  18. 9
    Så himla roligt! STORT grattis!! Mår du bra?
  19. Medlem sedan
    Jan 2013
    #10
    LB86: Grattis! Första barnet här också. Känns nästan overkligt. Mår du bra?
  20. 10
    LB86: Grattis! Första barnet här också. Känns nästan overkligt. Mår du bra?
  21. Medlem sedan
    Jan 2013
    #11
    Enya86:

    Jag testade +1 och fick svagt positivt. Sedan testade jag morgonurin +2 och var lite starkare streck.
    Jag håller tummar och tår för att du ska få ett plus.
  22. 11
    Enya86:

    Jag testade +1 och fick svagt positivt. Sedan testade jag morgonurin +2 och var lite starkare streck.
    Jag håller tummar och tår för att du ska få ett plus.
  23. Medlem sedan
    Nov 2013
    #12
    Tack det känns bra. Lycka till, Jag håller tummarna för dig��
  24. 12
    Tack det känns bra. Lycka till, Jag håller tummarna för dig��
  25. Medlem sedan
    Jan 2010
    #13
    Plussade oxå på nyårsafton )
  26. 13
    Plussade oxå på nyårsafton )
  27. Medlem sedan
    Nov 2013
    #14
    Grattis till plusset
  28. 14
    Grattis till plusset
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15

    Grattis till +

    Säger grattis till alla som plussat. Själv fick jag ett plus i morse, barn nr 3 på väg alltså
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  30. 15
    Grattis till + Säger grattis till alla som plussat. Själv fick jag ett plus i morse, barn nr 3 på väg alltså
  31. Medlem sedan
    Jan 2014
    #16
    Hur länge tänker ni vänta tills ni berättar för nära och kära?
  32. 16
    Hur länge tänker ni vänta tills ni berättar för nära och kära?
  33. Medlem sedan
    Jan 2014
    #17
    Vi fick plus nu i helgen och "hemmaberäkningen" blir 6 september så får vi se Överlycklig efter så många månader med negativa test.
  34. 17
    Vi fick plus nu i helgen och "hemmaberäkningen" blir 6 september så får vi se Överlycklig efter så många månader med negativa test.
  35. Medlem sedan
    Jan 2014
    #18
    Vi plusade igår så tänkte få tid hos MVC först. "Riskmånaderna" är väl fram till v 12(?) Så efter det tänker vi nog
  36. 18
    Vi plusade igår så tänkte få tid hos MVC först. "Riskmånaderna" är väl fram till v 12(?) Så efter det tänker vi nog
  37. Medlem sedan
    Jan 2014
    #19
    Hertztmanann: Mår jätte bra och känner inte av något illamående ännu! Är lite orolig och hoppas att allt ska gå bra! Hur mår du?
  38. 19
    Hertztmanann: Mår jätte bra och känner inte av något illamående ännu! Är lite orolig och hoppas att allt ska gå bra! Hur mår du?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar