förvirrad??!!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    förvirrad??!!

    Jag förstår ingenting. Bim 29/12 mensen kom inte förrän 2/1vid 10 tiden och slutade den 3/1 vid ca 21 så jag hade alltså mens i typ 1, 5 dygn , jag brukar ha i ca 5. Så var det verkligen mens jag hade om inte vad kan det vara då? Ska jag testa mig igen? Är jätte förvirrad och kan inte sluta tänka på om det kan ha varit missfall?! Jag hade ingen som helst mensverk något som jag alltid har annars. *hjälp*
  2. 1
    förvirrad??!! Jag förstår ingenting. Bim 29/12 mensen kom inte förrän 2/1vid 10 tiden och slutade den 3/1 vid ca 21 så jag hade alltså mens i typ 1, 5 dygn , jag brukar ha i ca 5. Så var det verkligen mens jag hade om inte vad kan det vara då? Ska jag testa mig igen? Är jätte förvirrad och kan inte sluta tänka på om det kan ha varit missfall?! Jag hade ingen som helst mensverk något som jag alltid har annars. *hjälp*
  3. Redo för 2:an
    #2
    Jag skulle testa igen om ett par dagar om jag var du. Man kan ju ha blödningar även om man är gravid. Finns ju de som har mens typ som vanligt hela graviditeten. Lite is i magen och avvakta ett tag (ja, jag vet hur extremt svårt det är) och sen ta testet.
  4. 2
    Jag skulle testa igen om ett par dagar om jag var du. Man kan ju ha blödningar även om man är gravid. Finns ju de som har mens typ som vanligt hela graviditeten. Lite is i magen och avvakta ett tag (ja, jag vet hur extremt svårt det är) och sen ta testet.
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    jag gjorde ett nytt test som också var negativt så då antar jag att det inte är någon bebbe??!!
  6. 3
    jag gjorde ett nytt test som också var negativt så då antar jag att det inte är någon bebbe??!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar