Gravid igen
Missfall
  1. Anonym
    #1

    Gravid igen

    Jippie gravid igen efter ett MF i v 10 i mitten på september en nu är jag supernervös vill bara att det ska bli v 12 nån gång och att jag ska få tid för VUL snart så jag får se om där är ett pickande litet hjärta. Skillnaden är iaf att den här gången mår jag konstant illa och har växtvärk, när jag fick MF hadre jag nästan inga symtom alls så jag hoppas att det är tecken på att lill*n lever och mår bra
  2. 1
    Gravid igen Jippie gravid igen efter ett MF i v 10 i mitten på september en nu är jag supernervös vill bara att det ska bli v 12 nån gång och att jag ska få tid för VUL snart så jag får se om där är ett pickande litet hjärta. Skillnaden är iaf att den här gången mår jag konstant illa och har växtvärk, när jag fick MF hadre jag nästan inga symtom alls så jag hoppas att det är tecken på att lill*n lever och mår bra
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Åhhh jag har råkat ut för exakt samma lika, gravid och sen mf i v 10 😔 Fick reda på julafton att vi är gravida igen 😁 Håller alla tummar jag har nu å de e sant denna gång känns det annorlunda.
  4. 2
    Åhhh jag har råkat ut för exakt samma lika, gravid och sen mf i v 10 😔 Fick reda på julafton att vi är gravida igen 😁 Håller alla tummar jag har nu å de e sant denna gång känns det annorlunda.
  5. Anonym
    #3
    Men vad kul, jag plussade också på julafton Då kanske vi följs åt inne i ankomst 1409 sen då när dom har fått ordning på allt så man kan vara anonym där inne ett tag iaf. Mår konstant illa nu (är i v 7) och det gjorde jag inte alls innan mitt MF, nu har jag massa olika symtom så jag hoppas och tror väl egentligen att allt är ok men är ändå nervös
  6. 3
    Men vad kul, jag plussade också på julafton Då kanske vi följs åt inne i ankomst 1409 sen då när dom har fått ordning på allt så man kan vara anonym där inne ett tag iaf. Mår konstant illa nu (är i v 7) och det gjorde jag inte alls innan mitt MF, nu har jag massa olika symtom så jag hoppas och tror väl egentligen att allt är ok men är ändå nervös
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar