Resa med Nazar?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Resa med Nazar?

    Någon som rest med Nazar? Vi har alltid rest med Ving men nu i sommar har vi tittat på Nazars utbud och funderar på att resa med dem. Någon som rest med Nazar och var ni nöjda/missnöjda?
  2. 1
    Resa med Nazar? Någon som rest med Nazar? Vi har alltid rest med Ving men nu i sommar har vi tittat på Nazars utbud och funderar på att resa med dem. Någon som rest med Nazar och var ni nöjda/missnöjda?
  3. mezz
    #2
    Jag har kompisar som åkt flera gånger med dom och de är jättenöjda. Bokade själv en resa igår till aqua fantasy med Nazar.
  4. 2
    Jag har kompisar som åkt flera gånger med dom och de är jättenöjda. Bokade själv en resa igår till aqua fantasy med Nazar.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Jag har goda vänner som reste med Nazar flera somrar i rad för något år sedan. De var väldigt nöjda. Nu har en släkting till dem köpt lägenhet i Spanien, så de åker dit på semestern istället för på charterresa, annars gissar jag att de fortfarande hade åkt med Nazar till Turkiet.
  6. 3
    Jag har goda vänner som reste med Nazar flera somrar i rad för något år sedan. De var väldigt nöjda. Nu har en släkting till dem köpt lägenhet i Spanien, så de åker dit på semestern istället för på charterresa, annars gissar jag att de fortfarande hade åkt med Nazar till Turkiet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar