Var?
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Var?

    Tänkte att det kunde vara lite kul att veta var ni andra bor? Man kanske upptäcker nån i närheten och jag har i alla fall ont om vänner som bor i närheten och ska ha barn under året och det hade varit kul med lite fler kontakter.
    Själv bor jag i Helsingborg.
  2. 1
    Var? Tänkte att det kunde vara lite kul att veta var ni andra bor? Man kanske upptäcker nån i närheten och jag har i alla fall ont om vänner som bor i närheten och ska ha barn under året och det hade varit kul med lite fler kontakter.
    Själv bor jag i Helsingborg.
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Jag bor i Göteborg.
  4. 2
    Jag bor i Göteborg.
  5. Medlem sedan
    Nov 2012
    #3
    Jag bor i Leksand, Dalarna
  6. 3
    Jag bor i Leksand, Dalarna
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Jag bor i Haninge (ca 1,5 mil söder om Stockholm).
  8. 4
    Jag bor i Haninge (ca 1,5 mil söder om Stockholm).
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #5
    Jag bor i Kastberga utanför Eslöv.
  10. 5
    Jag bor i Kastberga utanför Eslöv.
  11. Medlem sedan
    Nov 2011
    #6
    Kastberga, får man fråga vilken förlossning ni tänker er? såg att vi är beräknade till samma dag
  12. 6
    Kastberga, får man fråga vilken förlossning ni tänker er? såg att vi är beräknade till samma dag
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Jag bor i Hurva, Eslöv kommun.
  14. 7
    Jag bor i Hurva, Eslöv kommun.
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    Akee, vi siktar på Lund, där fick vi vårt första barn.
  16. 8
    Akee, vi siktar på Lund, där fick vi vårt första barn.
  17. Medlem sedan
    Nov 2011
    #9
    Kastberga det är väl lättast att köra dit med? Fick också första i Lund, nu bor vi typ 10 min promenad från sjukhuset i HBG så vi stannar här om det finns plats.
  18. 9
    Kastberga det är väl lättast att köra dit med? Fick också första i Lund, nu bor vi typ 10 min promenad från sjukhuset i HBG så vi stannar här om det finns plats.
  19. Medlem sedan
    Jun 2011
    #10
    Akee, Jo, Lund är närmast för oss, men man har hört attt det varit fullt ibland så folk fått köra vidare till både malmö och ystad. Känns tryggast i Lund, med bra kompetens på BUS om det skulle vara något. Första barnet opererades redan 5 timmar gammal i matstrupen.
  20. 10
    Akee, Jo, Lund är närmast för oss, men man har hört attt det varit fullt ibland så folk fått köra vidare till både malmö och ystad. Känns tryggast i Lund, med bra kompetens på BUS om det skulle vara något. Första barnet opererades redan 5 timmar gammal i matstrupen.
  21. Medlem sedan
    Mar 2008
    #11
    I Boden!
  22. 11
    I Boden!
  23. Medlem sedan
    Mar 2012
    #12
    Vi bor i Solna
  24. 12
    Vi bor i Solna
  25. Medlem sedan
    Nov 2011
    #13
    Kastberga, såg inte ditt svar. Har man den upplevelsen med sig så förstår jag att Lund känns bra. Är nöjd med att det blir HBG, fått mycket positiv info från vänner. Och det verkar som att det inte blir fullt lika ofta
  26. 13
    Kastberga, såg inte ditt svar. Har man den upplevelsen med sig så förstår jag att Lund känns bra. Är nöjd med att det blir HBG, fått mycket positiv info från vänner. Och det verkar som att det inte blir fullt lika ofta
  27. Medlem sedan
    Jan 2014
    #14
    Vi bor i Karlstad
  28. 14
    Vi bor i Karlstad
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar