BIM - 3
Försöker bli med barn
  1. Redo för 2:an
    #1

    BIM - 3

    Och där kom mensen ett par dagar tidigare. Jaja, visste det ju egentligen, men blir man mindre besviken för det!? NEJ!!! Får inleda 6:e försöket nu då. Kanske det kan bli en oktoberbebis istället.
  2. 1
    BIM - 3 Och där kom mensen ett par dagar tidigare. Jaja, visste det ju egentligen, men blir man mindre besviken för det!? NEJ!!! Får inleda 6:e försöket nu då. Kanske det kan bli en oktoberbebis istället.
  3. Redo för 2:an
    #2
    Ganska säker på att det är mensen, ja. Räknar alltid min cykel 28 dagar när jag beräknar BIM, men den är vanligtvis mellan 26-28 dagar. Den här gånger blev det 25 dagar. Jag känner ofta av ÄL och det stämmer med att mensen kom nu, sånär som på typ 12 timmar tidigare.
  4. 2
    Ganska säker på att det är mensen, ja. Räknar alltid min cykel 28 dagar när jag beräknar BIM, men den är vanligtvis mellan 26-28 dagar. Den här gånger blev det 25 dagar. Jag känner ofta av ÄL och det stämmer med att mensen kom nu, sånär som på typ 12 timmar tidigare.
  5. Nr 4 under 2014
    #3
    vad trist, då blev det inte samma ankomstgrupp för oss då
  6. 3
    vad trist, då blev det inte samma ankomstgrupp för oss då
  7. Redo för 2:an
    #4
    Ja, det var jättetrist. Även om jag inte hade några jätteförhoppningar så hade det varit kul få vara med i Septembergruppen. Men men, dottern slipper ju riskera att dela sin födelsedag nu iaf
    Absolut positivt med en kort cykel i såna här fall, man ändå går tiden så sjuuukt låååångsamt när man vill att det ska hända på en gång. Tog ju tid med dottern oxå så är väl inget konstigt att det tar tid nu med. Det är ju ändå väldigt vanligt att det kan ta upp mot ett år utan att det är något knas. Kanske får bli en vinterbebis istället för en höstbebis den här gången.
  8. 4
    Ja, det var jättetrist. Även om jag inte hade några jätteförhoppningar så hade det varit kul få vara med i Septembergruppen. Men men, dottern slipper ju riskera att dela sin födelsedag nu iaf
    Absolut positivt med en kort cykel i såna här fall, man ändå går tiden så sjuuukt låååångsamt när man vill att det ska hända på en gång. Tog ju tid med dottern oxå så är väl inget konstigt att det tar tid nu med. Det är ju ändå väldigt vanligt att det kan ta upp mot ett år utan att det är något knas. Kanske får bli en vinterbebis istället för en höstbebis den här gången.
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5

    BIM - 3

    vi får båda satsa på vårat 6:e försök och hålla alla tummar och tår för att det blir det sista:-)
  10. 5
    BIM - 3 vi får båda satsa på vårat 6:e försök och hålla alla tummar och tår för att det blir det sista:-)
  11. Redo för 2:an
    #6
    Japp! 6:e gången gillt!!! Känns rätt ok nu. Den störst besvikelsen har lagt sig och på ett sätt känns det rätt bra att det inte blir ett till Septemberbarn. Vill testa på nåt nytt nu Nejdå, inte för att det hade spelat någon roll egentligen. Hoppas på att få ett till barn överhuvudtaget. Spelar ingen roll när det kommer, bara det kommer. Längtar både efter bebis och graviditeten. Älskade (för det mesta) att vara gravid.
  12. 6
    Japp! 6:e gången gillt!!! Känns rätt ok nu. Den störst besvikelsen har lagt sig och på ett sätt känns det rätt bra att det inte blir ett till Septemberbarn. Vill testa på nåt nytt nu Nejdå, inte för att det hade spelat någon roll egentligen. Hoppas på att få ett till barn överhuvudtaget. Spelar ingen roll när det kommer, bara det kommer. Längtar både efter bebis och graviditeten. Älskade (för det mesta) att vara gravid.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar