Väntar och väntar...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Väntar och väntar...

    ... mensen kom 10 dagar sent, som ett paket på julafton.
    Hur kan den bli så sen?
    Hoppas och hoppas varje månad!

    Imed den blev så sen så rubbar det ju min vanliga cykel å ca 28 dagar.
    Hur hittar jag ÄL nu?
    Enigt min "app" skulle den vara idag, "fick till det" i lördags natt och inatt.

    Vill så gärna ha nr2, sonen fyller 4 i Mars.
    Slutade med piller 6 April....
  2. 1
    Väntar och väntar... ... mensen kom 10 dagar sent, som ett paket på julafton.
    Hur kan den bli så sen?
    Hoppas och hoppas varje månad!

    Imed den blev så sen så rubbar det ju min vanliga cykel å ca 28 dagar.
    Hur hittar jag ÄL nu?
    Enigt min "app" skulle den vara idag, "fick till det" i lördags natt och inatt.

    Vill så gärna ha nr2, sonen fyller 4 i Mars.
    Slutade med piller 6 April....
  3. Redo för 2:an
    #2
    Tror att mensen kan spela oss stora spratt bara för att vi så gärna vill. Den inre stressen som strular till det. Testat ÄL-stickor? Jag provade ett tag när vi försökte med dottern, men det var nog inget för mig. Jag blev ännu mer stressad av det. Men det verkar funka för många. Och ffa om man har oregelbunden cykel kan det ju vara till stor hjälp. Min cykel är mellan 25-29 dagar, oftast 26-28 och efter förra grav så känner jag av ägglossningen så jag har hyfsad koll, men det är ju så mycket som ska bli rätt. Tror absolut att de flesta ägg blir befruktade om man har sex kring ÄL, men sen ska ju ägget fästa oxå.

    Vi verkar vara ett helt gäng som är ute efter våra 2r nu! Hoppas vi får följas åt in i en ankomstgrupp snart istället.
  4. 2
    Tror att mensen kan spela oss stora spratt bara för att vi så gärna vill. Den inre stressen som strular till det. Testat ÄL-stickor? Jag provade ett tag när vi försökte med dottern, men det var nog inget för mig. Jag blev ännu mer stressad av det. Men det verkar funka för många. Och ffa om man har oregelbunden cykel kan det ju vara till stor hjälp. Min cykel är mellan 25-29 dagar, oftast 26-28 och efter förra grav så känner jag av ägglossningen så jag har hyfsad koll, men det är ju så mycket som ska bli rätt. Tror absolut att de flesta ägg blir befruktade om man har sex kring ÄL, men sen ska ju ägget fästa oxå.

    Vi verkar vara ett helt gäng som är ute efter våra 2r nu! Hoppas vi får följas åt in i en ankomstgrupp snart istället.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar