Känner mig positiv!!!
Försöker bli med barn
  1. Redo för 2:an
    #1

    Känner mig positiv!!!

    Vet inte vad som flugit i mig men just nu känns det rätt skönt att ha ännu ett försök framför sig! Nu får jag en chans till att ta tag i min hälsa. Julen har satt sina spår och tyvärr fanns det ju alldeles för mycket av mig innan det oxå. Nu hinner jag med att koncentrera mig på att ta tag i lite träning och kost och förhoppningsvis bli av med några kilon och bli lite starkare innan en ny graviditet. Kanske det även blir lättare att få ett efterlängtat + då oxå
  2. 1
    Känner mig positiv!!! Vet inte vad som flugit i mig men just nu känns det rätt skönt att ha ännu ett försök framför sig! Nu får jag en chans till att ta tag i min hälsa. Julen har satt sina spår och tyvärr fanns det ju alldeles för mycket av mig innan det oxå. Nu hinner jag med att koncentrera mig på att ta tag i lite träning och kost och förhoppningsvis bli av med några kilon och bli lite starkare innan en ny graviditet. Kanske det även blir lättare att få ett efterlängtat + då oxå
  3. Redo för 2:an
    #2
    När har du BIM?
  4. 2
    När har du BIM?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar