Äntligen
Septemberbarn 2014
  1. Nr 4 under 2014
    #1

    Äntligen

    Åååh vad jag har velat skriva här inne men inte vågat för jag vill vara anonym ett tag till iaf. Öppnade världens bästa julklapp med ett stort + på julaftonsmorgon så lite beroende på vilken uträknare man använder så kommer bebisen mellan 27/8-2/9 men jag har gått över med 2 av 3 så jag är ganska säker på att det blir i september.
  2. 1
    Äntligen Åååh vad jag har velat skriva här inne men inte vågat för jag vill vara anonym ett tag till iaf. Öppnade världens bästa julklapp med ett stort + på julaftonsmorgon så lite beroende på vilken uträknare man använder så kommer bebisen mellan 27/8-2/9 men jag har gått över med 2 av 3 så jag är ganska säker på att det blir i september.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Grattis till plusset! hoppas och håller tummarna att ansluta mig till gruppen! Fick ett neg svar för några dagar sen men eftersom mensen fortfarande inte dykt upp ska jag göra ett nytt test till veckan
  4. 2
    Grattis till plusset! hoppas och håller tummarna att ansluta mig till gruppen! Fick ett neg svar för några dagar sen men eftersom mensen fortfarande inte dykt upp ska jag göra ett nytt test till veckan
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    Grattis till plusset!
  6. 3
    Grattis till plusset!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar