Inskrivning 4/2
Septemberbarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Inskrivning 4/2

    Väntar med spänning till den 4/2 när jag ska på inskrivning. Vårt 3e barn, var skönt att veta att vi får samma bm som med dom andra. Än så länge mår jag som en prinsessa (peppar peppar) med tanke på hur jag mått med mina andra två. Hur är det med er andra? Är nu i ca v 4+6
  2. 1
    Inskrivning 4/2 Väntar med spänning till den 4/2 när jag ska på inskrivning. Vårt 3e barn, var skönt att veta att vi får samma bm som med dom andra. Än så länge mår jag som en prinsessa (peppar peppar) med tanke på hur jag mått med mina andra två. Hur är det med er andra? Är nu i ca v 4+6
  3. Nr 4 under 2014
    #2
    Oj jag har inte ens ringt BM än men ska ta tag i det nästa vecka men vet att jag får en annan än jag haft dom andra gångerna för min gamla har gått i pension. Mår mer illa den här gången men igår och idag har det varit lite bättre så jag hoppas att det stabiliserar sig nu, jag är i v 7 (6+6). Annars så är väl nästäppan, tröttheten och humöret det jobbigaste
  4. 2
    Oj jag har inte ens ringt BM än men ska ta tag i det nästa vecka men vet att jag får en annan än jag haft dom andra gångerna för min gamla har gått i pension. Mår mer illa den här gången men igår och idag har det varit lite bättre så jag hoppas att det stabiliserar sig nu, jag är i v 7 (6+6). Annars så är väl nästäppan, tröttheten och humöret det jobbigaste
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Får du gå på inskrivining direkt? Jag är i vecka 5+7 idag och fick först en tid till hälsokontroll innan inskrivningen. Den är i slutet på januari. Men vet inte om det är just för att jag väntar mitt första barn kanske?
  6. 3
    Får du gå på inskrivining direkt? Jag är i vecka 5+7 idag och fick först en tid till hälsokontroll innan inskrivningen. Den är i slutet på januari. Men vet inte om det är just för att jag väntar mitt första barn kanske?
  7. Anonym
    #4

    tidiginskrivning

    Det kan bero på att jag ska göra både KUB & NUPP. Det är v från 9+0 & 11+0-13+6. Är det flera här inne som kommer att göra detta test? Har varit i v6-8 även med dom andra barnen när jag varit på inskrivning
  8. 4
    tidiginskrivning Det kan bero på att jag ska göra både KUB & NUPP. Det är v från 9+0 & 11+0-13+6. Är det flera här inne som kommer att göra detta test? Har varit i v6-8 även med dom andra barnen när jag varit på inskrivning
  9. Nr 4 under 2014
    #5
    Ska oxå göra KUB så då måste man ju göra ett tidigt VUL för att tidsbestämma ordentligt inför testen
  10. 5
    Ska oxå göra KUB så då måste man ju göra ett tidigt VUL för att tidsbestämma ordentligt inför testen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar