Mensvärk
Försöker bli med barn
  1. Redo för 2:an
    #1

    Mensvärk

    Mensen kom i söndags och har väl betett sig ung som vanligt, men, nu på dag 5 och blödningarna har avtagit så har jag återigen fått världens mensvärk! Aldrig varit med om tidigare. Nån som har någon erfarenhet och vet vad det kan bero på?
  2. 1
    Mensvärk Mensen kom i söndags och har väl betett sig ung som vanligt, men, nu på dag 5 och blödningarna har avtagit så har jag återigen fått världens mensvärk! Aldrig varit med om tidigare. Nån som har någon erfarenhet och vet vad det kan bero på?
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Jag hade exakt likadant denna gång. Extrem mensvärk blandat med hugg och stick! Mycket märkligt. Fick för mig att livmodern "klämde" ur sig det allra sista av mensen, haha.
  4. 2
    Jag hade exakt likadant denna gång. Extrem mensvärk blandat med hugg och stick! Mycket märkligt. Fick för mig att livmodern "klämde" ur sig det allra sista av mensen, haha.
  5. Redo för 2:an
    #3
    Fick nån liten efterblödning igår kväll oxå, så kanske är som du säger. Nu varken blöder jag eller har mensvärk längre iaf. Nu satsar vi på ÄL nästa helg
  6. 3
    Fick nån liten efterblödning igår kväll oxå, så kanske är som du säger. Nu varken blöder jag eller har mensvärk längre iaf. Nu satsar vi på ÄL nästa helg
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar