Hej - en till ny!
Septemberbarn 2014
  1. MammaF
    #1

    Hej - en till ny!

    Hej allihopa! Här är en till som har testat positivt! Så himla roligt, lilla trean är väldigt efterlängtad. Är 34 år, bor i sthlm, har alltså två barn sedan tidigare. Anonym tills vidare… Brösten är gigantiska redan (och de är då inte mitt normaltillstånd )och jag mådde faktiskt lite illa idag på eftermiddagen. Bf tror jag blir nånstans vid 14/9, är lite osäker på när jag hade sista mensen.
  2. 1
    Hej - en till ny! Hej allihopa! Här är en till som har testat positivt! Så himla roligt, lilla trean är väldigt efterlängtad. Är 34 år, bor i sthlm, har alltså två barn sedan tidigare. Anonym tills vidare… Brösten är gigantiska redan (och de är då inte mitt normaltillstånd )och jag mådde faktiskt lite illa idag på eftermiddagen. Bf tror jag blir nånstans vid 14/9, är lite osäker på när jag hade sista mensen.
  3. Nr 4 under 2014
    #2
    Välkommen du oxå Nu börjar vi ju bli några stycken här inne så nu kan det kanske bli lite fart och skitsnack här Glöm inte fylla i BF-lista och gärna symtomlistan oxå
  4. 2
    Välkommen du oxå Nu börjar vi ju bli några stycken här inne så nu kan det kanske bli lite fart och skitsnack här Glöm inte fylla i BF-lista och gärna symtomlistan oxå
  5. Nr 4 under 2014
    #3
    Glömde ju skriva att jag är gravid i v8 (7+0) och har BF runt månadsskiftet så jag har satt 1/9 som BF tills jag har varit på UL, mår ganska bra nu, lite illamående och nästäppa är väl dom värsta symtomen just nu
  6. 3
    Glömde ju skriva att jag är gravid i v8 (7+0) och har BF runt månadsskiftet så jag har satt 1/9 som BF tills jag har varit på UL, mår ganska bra nu, lite illamående och nästäppa är väl dom värsta symtomen just nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar