Presentationstråd
Septemberbarn 2014
  1. Nr 4 under 2014
    #1

    Presentationstråd

    Tänkte att vi kanske kunde ha en tråd här där vi skriver lite om oss själva

    Jag är 42 och har 3 barn sen innan, flicka född - 07, pojke född-09 och flicka född-12 (har även en abort för mååånga år sen och 2 MF i bagaget) bor i södra norrland med man, barn och hund och ska precis börja jobba igen efter min föräldraledighet.
  2. 1
    Presentationstråd Tänkte att vi kanske kunde ha en tråd här där vi skriver lite om oss själva

    Jag är 42 och har 3 barn sen innan, flicka född - 07, pojke född-09 och flicka född-12 (har även en abort för mååånga år sen och 2 MF i bagaget) bor i södra norrland med man, barn och hund och ska precis börja jobba igen efter min föräldraledighet.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Rolig idee
    Jag fyller 23 år dagen efter BF som är den 6/9. Min sambo är 25 och i väntar vårt första barn. Vi fick hålla igång babyverkstan i ca 6 månader innan vårt lilla knyte äntligen ville vara med oss. Vi har fått slippa genomgå misfall och hoppas det fortsätter så. Jag jobbar som avbytare på en gård med mjölkkor (dräng) och har två hästar som tar upp största delen av min vardag just nu.
  4. 2
    Rolig idee
    Jag fyller 23 år dagen efter BF som är den 6/9. Min sambo är 25 och i väntar vårt första barn. Vi fick hålla igång babyverkstan i ca 6 månader innan vårt lilla knyte äntligen ville vara med oss. Vi har fått slippa genomgå misfall och hoppas det fortsätter så. Jag jobbar som avbytare på en gård med mjölkkor (dräng) och har två hästar som tar upp största delen av min vardag just nu.
  5. Anonym
    #3

    Om mig

    Jag är en 36år och bor i Dalarna tillsammans med min man och våra två barn. En kille -06, tjej -08. Så vi väntar en liten sladdis i mitten på september. Väljer att vara anonym ett litet tag till. Måste säga att hittills mår jag som en prinsessa mot vad jag gjort mot dom andra barnen. Då jag gick på tabletter mot illamående fram till v 18.
  6. 3
    Om mig Jag är en 36år och bor i Dalarna tillsammans med min man och våra två barn. En kille -06, tjej -08. Så vi väntar en liten sladdis i mitten på september. Väljer att vara anonym ett litet tag till. Måste säga att hittills mår jag som en prinsessa mot vad jag gjort mot dom andra barnen. Då jag gick på tabletter mot illamående fram till v 18.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Och jag är 28 år, bor med make och två fina barn (-08,-12) i hjärtat av idylliska Dalarna. Väntar alltså vårt tredje efter lång tid av försök med tre missfall. Vi ser alla våra barn som fantastiska gåvor då jag har endometrios och kanske inte alls skulle kunnat fått barn. Detta blir vårat sista barn (planerade i alla fall ) Så tänker vi nu i alla fall.
  8. 4
    Och jag är 28 år, bor med make och två fina barn (-08,-12) i hjärtat av idylliska Dalarna. Väntar alltså vårt tredje efter lång tid av försök med tre missfall. Vi ser alla våra barn som fantastiska gåvor då jag har endometrios och kanske inte alls skulle kunnat fått barn. Detta blir vårat sista barn (planerade i alla fall ) Så tänker vi nu i alla fall.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar