Tid hos BM
Septemberbarn 2014
  1. Nr 4 under 2014
    #1

    Tid hos BM

    Nästa torsdag ska jag till BM för inskrivning, nu börjar det kännas lite mer verkligt att vi ska ha ett barn till Hoppas bara att jag inte får problem med att få tider på sjukhuset till KUB, NUPP och allt vad det heter, brukar kunna vara ganska fullt där eftersom det är ett så stort upptagningsområde. ar ni andra varit hos BM eller bokat tider än?
  2. 1
    Tid hos BM Nästa torsdag ska jag till BM för inskrivning, nu börjar det kännas lite mer verkligt att vi ska ha ett barn till Hoppas bara att jag inte får problem med att få tider på sjukhuset till KUB, NUPP och allt vad det heter, brukar kunna vara ganska fullt där eftersom det är ett så stort upptagningsområde. ar ni andra varit hos BM eller bokat tider än?
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Åh vad spännande *grattis*

    När har ni bf?
  4. 2
    Åh vad spännande *grattis*

    När har ni bf?
  5. Anonym
    #3

    Nästa månad

    Jag har tid för inskrivning den 4e feb. Ska också göra dessa tester, så jag får väl se när jag får tid för första ul.men bör bli i mars. Kan erkänna att jag fortfarande inte känner mig gravid. Vid den här tiden med mina andra två så mådde jag illa. Vilket jag peppar peppar inte gör än
  6. 3
    Nästa månad Jag har tid för inskrivning den 4e feb. Ska också göra dessa tester, så jag får väl se när jag får tid för första ul.men bör bli i mars. Kan erkänna att jag fortfarande inte känner mig gravid. Vid den här tiden med mina andra två så mådde jag illa. Vilket jag peppar peppar inte gör än
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    Spännande!

    Jag väntar andra barnet och är supernervös inför denna graviditet.
    Det syntes väldigt tidigt på mig att jag var gravid med första och nu i vecka 9 så syns det en liten mage (undra hur jag ser ut om ett par veckor)

    Kanske kommer du må bra nu under denna graviditet
  8. 4
    Spännande!

    Jag väntar andra barnet och är supernervös inför denna graviditet.
    Det syntes väldigt tidigt på mig att jag var gravid med första och nu i vecka 9 så syns det en liten mage (undra hur jag ser ut om ett par veckor)

    Kanske kommer du må bra nu under denna graviditet
  9. Anonym
    #5
    Med barn två syntes det tidigt. Tror jag att jag var i tredje månaden när jag fick byta till mammabyxor för då gick det inte längre med vanliga byxor
  10. 5
    Med barn två syntes det tidigt. Tror jag att jag var i tredje månaden när jag fick byta till mammabyxor för då gick det inte längre med vanliga byxor
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Jag ska till BM nästa vecka för hälsokontroll Vänttar första barnet.
  12. 6
    Jag ska till BM nästa vecka för hälsokontroll Vänttar första barnet.
  13. Medlem sedan
    Apr 2010
    #7
    Ja, jag tror att jag snart kommer att få lov att byta byxor. Men tur att sommaren kommer snart, då blir det klänning och kjol
  14. 7
    Ja, jag tror att jag snart kommer att få lov att byta byxor. Men tur att sommaren kommer snart, då blir det klänning och kjol
  15. Medlem sedan
    Apr 2010
    #8
    Åh, stort grattis!!

    Hur känns det?
    Är du nervös och förväntansfull?

    D
  16. 8
    Åh, stort grattis!!

    Hur känns det?
    Är du nervös och förväntansfull?

    D
  17. Nr 4 under 2014
    #9
    Bf från 27/8-3/9 beroende på vart jag räknar ut det
  18. 9
    Bf från 27/8-3/9 beroende på vart jag räknar ut det
  19. Medlem sedan
    Jan 2014
    #10
    Är mest förväntansfull! När jag ringde till MVC blev det på något sätt så verkligt när hon i luren kallade "knytet" för barn. Så att få prata om att jag faktiskt har ett barn i magen på riktigt med en BM känns så underbart. Det kommer bli mer verkligt tror jag
  20. 10
    Är mest förväntansfull! När jag ringde till MVC blev det på något sätt så verkligt när hon i luren kallade "knytet" för barn. Så att få prata om att jag faktiskt har ett barn i magen på riktigt med en BM känns så underbart. Det kommer bli mer verkligt tror jag
  21. Medlem sedan
    Apr 2010
    #11
    Åh vad kul!!
  22. 11
    Åh vad kul!!
  23. Medlem sedan
    Apr 2010
    #12
    Är det första?
  24. 12
    Är det första?
  25. Nr 4 under 2014
    #13
    Nix nr 4
  26. 13
    Nix nr 4
  27. Medlem sedan
    Apr 2010
    #14
    Åh vad kul!
    Vilket lyx, själv är vi inne på nr 2
  28. 14
    Åh vad kul!
    Vilket lyx, själv är vi inne på nr 2
  29. Norrbottning
    #15
    Hälsokontroll/första träff med BM nästa fredag. Känns lite konstigt eftersom jag inte känner mig särskilt gravid. Inget illamående, lite klåda på brösten och lite tröttare än vanligt möjligen. O jag nojar mig lite för att jag använt Noskapin ett par gånger när jag inte visste att jag var gravid...
  30. 15
    Hälsokontroll/första träff med BM nästa fredag. Känns lite konstigt eftersom jag inte känner mig särskilt gravid. Inget illamående, lite klåda på brösten och lite tröttare än vanligt möjligen. O jag nojar mig lite för att jag använt Noskapin ett par gånger när jag inte visste att jag var gravid...
  31. Medlem sedan
    Jan 2014
    #16
    Jag hade forsta ultraljudet i mandags Fick se bebisen och hjartat pumpade sa snabbt! Jag ar i vecka 9 (8+1). Nasta ultraljud ar inte forrens vecka 20! Men ska in till BM i slutet av februari igen.
  32. 16
    Jag hade forsta ultraljudet i mandags Fick se bebisen och hjartat pumpade sa snabbt! Jag ar i vecka 9 (8+1). Nasta ultraljud ar inte forrens vecka 20! Men ska in till BM i slutet av februari igen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar