Någon i Malmö/Staffanstorp/Lund!??
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Någon i Malmö/Staffanstorp/Lund!??

    Här passa nog tråden bättre. Jag söker andra mammor här nere i söder. Bor själv i Staffanstorp men är från början från Malmö. Tycker det är kul att ordna träffar för oss mammor eller bara ta en promenad och låta barnen leka.

    Själv har jag 2 söner. Isak 3 år och Elias snart 1 år.
  2. 1
    Någon i Malmö/Staffanstorp/Lund!?? Här passa nog tråden bättre. Jag söker andra mammor här nere i söder. Bor själv i Staffanstorp men är från början från Malmö. Tycker det är kul att ordna träffar för oss mammor eller bara ta en promenad och låta barnen leka.

    Själv har jag 2 söner. Isak 3 år och Elias snart 1 år.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Hej

    Bor också i närheten av Malmö (Höllviken)! Vi kan köra något ihop istället Har miljoner ideer som vanligt, men hör av dig på mejl om du är sugen på att köra något ihop!
  4. 2
    Hej

    Bor också i närheten av Malmö (Höllviken)! Vi kan köra något ihop istället Har miljoner ideer som vanligt, men hör av dig på mejl om du är sugen på att köra något ihop!
  5. Medlem sedan
    Sep 2012
    #3
    Kul! Jag slängde iväg ett meddelande till dig!
  6. 3
    Kul! Jag slängde iväg ett meddelande till dig!
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Hej! Jag bor i Åkarp (snart Lund) och har en son som är 1,5 år. Träffar gärna andra mammor och hittar på något ... Fika, lekplats med mera.
  8. 4
    Hej! Jag bor i Åkarp (snart Lund) och har en son som är 1,5 år. Träffar gärna andra mammor och hittar på något ... Fika, lekplats med mera.
  9. Medlem sedan
    Sep 2012
    #5
    Vad roligt!
    Jag har startat en Staffanstorp grupp på facebook men bor man i närheten så är man såklart välkommen om du skulle vara intresserad?
  10. 5
    Vad roligt!
    Jag har startat en Staffanstorp grupp på facebook men bor man i närheten så är man såklart välkommen om du skulle vara intresserad?
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Åh, den gruppen vill jag gärna gå med i, jag hittade den på Facebook :-). Staffanstorp är ju så nära mig, så hade varit roligt att lära känna några där.
  12. 6
    Åh, den gruppen vill jag gärna gå med i, jag hittade den på Facebook :-). Staffanstorp är ju så nära mig, så hade varit roligt att lära känna några där.
  13. Medlem sedan
    Sep 2012
    #7
    Ja jag godkände dig igår! Kul!
  14. 7
    Ja jag godkände dig igår! Kul!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar