Kan inte läsa?!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2012
    #1

    Kan inte läsa?!

    Jag sitter via mobilen (iphone) och bläddrar runt här och varenda gång jag ska trycka på tråden "är det dumt?", så loggas jag ur! Ibland även på andra trådar. Är så nyfiken på vad det står i den tråden ju!!
  2. 1
    Kan inte läsa?! Jag sitter via mobilen (iphone) och bläddrar runt här och varenda gång jag ska trycka på tråden "är det dumt?", så loggas jag ur! Ibland även på andra trådar. Är så nyfiken på vad det står i den tråden ju!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Har samma problem med vissa trådar.
  4. 2
    Har samma problem med vissa trådar.
  5. Medlem sedan
    Feb 2012
    #3
    Har det med appen att göra kanske?
  6. 3
    Har det med appen att göra kanske?
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Tror det, appen är ju inte lika bra som forumet på nätet. Detta att vissa trådar slänger ut en händer regelbundet.
  8. 4
    Tror det, appen är ju inte lika bra som forumet på nätet. Detta att vissa trådar slänger ut en händer regelbundet.
  9. Medlem sedan
    Jan 2013
    #5

    Kan inte läsa?!

    CarolineSundsvall: Ja jag har samma problem... (Därför jag inte har svarat i tråden...)

    I tråden står det om mina tankar kring att inte ha sökt hjälp. Jag gick in via hemsidan för att kunna läsa svaren.
  10. 5
    Kan inte läsa?! CarolineSundsvall: Ja jag har samma problem... (Därför jag inte har svarat i tråden...)

    I tråden står det om mina tankar kring att inte ha sökt hjälp. Jag gick in via hemsidan för att kunna läsa svaren.
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Det är garanterat appen. Tog bort den för oj vad den fungerar dåligt! Kommentarerna till appen (jag har Android) är väldigt negativa så de har nog inte lyckats få till appen riktigt...=p
  12. 6
    Det är garanterat appen. Tog bort den för oj vad den fungerar dåligt! Kommentarerna till appen (jag har Android) är väldigt negativa så de har nog inte lyckats få till appen riktigt...=p
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar