När fick ni ett + på graviditetstestet?
Septemberbarn 2014
  1. Anonym
    #1

    När fick ni ett + på graviditetstestet?

    Är så nervös, senaste mensen startade den 16:e december, höll på i 5 dagar. Men testet visar inte ett plus. Hade en pytte liten blödning den 31 december, som jag trodde var början på mens, men sen blev det inte mer än så. Känner mig inte gravid, men mensen verkar inte dyka upp. Och varför fick jag en pytte liten blödning den 31. Eller ska jag räkna att den 31 var mens även fast det bara varade i en dag och det var extremt lite. ÅÅ, jag förstår mig inte på min kropp just nu.
  2. 1
    När fick ni ett + på graviditetstestet? Är så nervös, senaste mensen startade den 16:e december, höll på i 5 dagar. Men testet visar inte ett plus. Hade en pytte liten blödning den 31 december, som jag trodde var början på mens, men sen blev det inte mer än så. Känner mig inte gravid, men mensen verkar inte dyka upp. Och varför fick jag en pytte liten blödning den 31. Eller ska jag räkna att den 31 var mens även fast det bara varade i en dag och det var extremt lite. ÅÅ, jag förstår mig inte på min kropp just nu.
  3. Nr 4 under 2014
    #2
    När har/hade du BIM då? Kan ju vara en nidblödning du hade den 31:a?! Jag hade väntat ett par dagar sen testat igen. Hoppas du får svar snart Jag fick ett klart svar 1 dag efter BIM med clearblues digitala test
  4. 2
    När har/hade du BIM då? Kan ju vara en nidblödning du hade den 31:a?! Jag hade väntat ett par dagar sen testat igen. Hoppas du får svar snart Jag fick ett klart svar 1 dag efter BIM med clearblues digitala test
  5. Anonym
    #3
    BIM den 13 januari enligt kalendern. Jag känner mig inte gravid, så antar att kroppen bara gör så att jag hoppas. Antingen vill jag ha ett + eller att mensen ska komma. Det här gör mig bara tokig. Det är som att man går och hoppas men vet att man kommer bli besviken.
  6. 3
    BIM den 13 januari enligt kalendern. Jag känner mig inte gravid, så antar att kroppen bara gör så att jag hoppas. Antingen vill jag ha ett + eller att mensen ska komma. Det här gör mig bara tokig. Det är som att man går och hoppas men vet att man kommer bli besviken.
  7. Nr 4 under 2014
    #4
    Hur går det? Mens eller nytt test? Håller tummarna för ett +
  8. 4
    Hur går det? Mens eller nytt test? Håller tummarna för ett +
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Jag fick negatift test dagen efter BIM. Men sen svagt pluss en vecka efter, och då köpte jag ett CB digitalt och testade BIM+8 och då var det positivt
  10. 5
    Jag fick negatift test dagen efter BIM. Men sen svagt pluss en vecka efter, och då köpte jag ett CB digitalt och testade BIM+8 och då var det positivt
  11. Nr 4 under 2014
    #6
    Grattis och välkommen hit då
  12. 6
    Grattis och välkommen hit då
  13. Anonym
    #7
    Tyvärr fick jag inte vara i denna gruppen, är inte gravid och mensen kom så sent, men nu är den här :-(
    Vi får fortsätta att försöka och hoppas på någon grupp längre fram. Känns så tråkigt och man är så besviken. Mensen kom ju mer än en vecka försent. Kroppen går tydligen inte att lita på i alla lägen.
  14. 7
    Tyvärr fick jag inte vara i denna gruppen, är inte gravid och mensen kom så sent, men nu är den här :-(
    Vi får fortsätta att försöka och hoppas på någon grupp längre fram. Känns så tråkigt och man är så besviken. Mensen kom ju mer än en vecka försent. Kroppen går tydligen inte att lita på i alla lägen.
  15. Nr 4 under 2014
    #8
    Fy vad trist Hoppas du snart får ditt + <3
  16. 8
    Fy vad trist Hoppas du snart får ditt + <3
  17. Medlem sedan
    Jan 2010
    #9
    Håller tummarna att du får ett plus snart!
  18. 9
    Håller tummarna att du får ett plus snart!
  19. Medlem sedan
    Jan 2014
    #10
    Tack
  20. 10
    Tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar