Blödningar i vecka 9
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    Blödningar i vecka 9

    Jag fick precis blod på pappret när jag var på toaletten
    Det var inte rött, utan mer brunt. Är det missfall?
    Ska jag uppsöka vård?

    *orolig*
  2. 1
    Blödningar i vecka 9 Jag fick precis blod på pappret när jag var på toaletten
    Det var inte rött, utan mer brunt. Är det missfall?
    Ska jag uppsöka vård?

    *orolig*
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2

    Blödningar i vecka 9

    Hej!
    Är det brunt så är det inte färskt blod. Men känner du dej orolig så ring 1177. Det är inte bra om man går runt och är orolig <3 kramar <3
  4. 2
    Blödningar i vecka 9 Hej!
    Är det brunt så är det inte färskt blod. Men känner du dej orolig så ring 1177. Det är inte bra om man går runt och är orolig <3 kramar <3
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Det var brunt, inte mycket men inte lite heller, det var sen över och nu kommer det enbart liiiiiiiiite rött när jag testar med pappret
  6. 3
    Det var brunt, inte mycket men inte lite heller, det var sen över och nu kommer det enbart liiiiiiiiite rött när jag testar med pappret
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4

    Blödningar i vecka 9

    Känner du att du vill kolla upp det så ring gyn imorgon eller 1177 idag och fråga om du inte kan få ett ul. Just för att du är så orolig.
    Efter jag fick mitt första barn så fick jag en ofostrig grav. Den avbröts i v 12.
    Mina andra 2 grav har jag varit så orolig för samma sak så har fått gjort tidiga ul just för att jag ska slippa gå runt och oroa mej. För det är inte bra för fostret med en orolig & stressad mamma <3
  8. 4
    Blödningar i vecka 9 Känner du att du vill kolla upp det så ring gyn imorgon eller 1177 idag och fråga om du inte kan få ett ul. Just för att du är så orolig.
    Efter jag fick mitt första barn så fick jag en ofostrig grav. Den avbröts i v 12.
    Mina andra 2 grav har jag varit så orolig för samma sak så har fått gjort tidiga ul just för att jag ska slippa gå runt och oroa mej. För det är inte bra för fostret med en orolig & stressad mamma <3
  9. Medlem sedan
    Apr 2010
    #5
    Jag sitter i telekö till 1177 och tänkte ringa BM imorgon bitti.
    Vi har en son på snart 4 år och har försökt att bli gravida i 3,5 år så detta var turen på vår sida och nu vill jag verkligen inte att något går fel.

    När du fick missfall, hade du ont då?
  10. 5
    Jag sitter i telekö till 1177 och tänkte ringa BM imorgon bitti.
    Vi har en son på snart 4 år och har försökt att bli gravida i 3,5 år så detta var turen på vår sida och nu vill jag verkligen inte att något går fel.

    När du fick missfall, hade du ont då?
  11. Medlem sedan
    Apr 2010
    #6
    Glömde skriva att jag beklagar att du fick avbryta graviditeten
  12. 6
    Glömde skriva att jag beklagar att du fick avbryta graviditeten
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7

    Blödningar i vecka 9

    Vill du prata privat så är bara att inboxa. Hoppas verkligen det går bra för dej
    när ni kämpar så länge!!
  14. 7
    Blödningar i vecka 9 Vill du prata privat så är bara att inboxa. Hoppas verkligen det går bra för dej
    när ni kämpar så länge!!
  15. Medlem sedan
    Apr 2010
    #8
    Tack snälla
  16. 8
    Tack snälla
  17. Medlem sedan
    Jan 2014
    #9

    Blödningar i vecka 9

    <3
  18. 9
    Blödningar i vecka 9 <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar