men gud var ju
Julibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    men gud var ju

    100 år sedan jag la in kort här på sidan, hur får jag in kortet i mitt galleri?
  2. 1
    men gud var ju 100 år sedan jag la in kort här på sidan, hur får jag in kortet i mitt galleri?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    hittar inte ens mitt

    Galleri
  4. 2
    hittar inte ens mitt Galleri
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Har du fått till det? Jag har inget minne heller, hittar knappt till min sida ;-)
  6. 3
    Har du fått till det? Jag har inget minne heller, hittar knappt till min sida ;-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    nä hittar

    inte vart jag kan lägga in kort i mitt galleri :-)
  8. 4
    nä hittar inte vart jag kan lägga in kort i mitt galleri :-)
  9. Hjärtapåsnöre
    #5
    Finns den funktionen ens kvar då? Galleriet tänker jag? Profilbild går ju att byta ut.
  10. 5
    Finns den funktionen ens kvar då? Galleriet tänker jag? Profilbild går ju att byta ut.
  11. Medlem sedan
    Mar 2000
    #6

    nä kanske är så

    Iså fall kan jag inte lägga in Ultraljudsbilden
    ultraljud.jpg
  12. 6
    nä kanske är så Iså fall kan jag inte lägga in Ultraljudsbilden
    ultraljud.jpg
  13. Medlem sedan
    Mar 2000
    #7

    haha gick o lägga in bilden ju :-)

    Som sagt hoppas på bättre bilder nästa ultraljud
  14. 7
    haha gick o lägga in bilden ju :-) Som sagt hoppas på bättre bilder nästa ultraljud
  15. Hjärtapåsnöre
    #8
    Ah vad coolt men hamnar bilden bara här i forumet eller även på din sida?

    Mycket tjusig ryggrad på bebis måste jag säga :-)
  16. 8
    Ah vad coolt men hamnar bilden bara här i forumet eller även på din sida?

    Mycket tjusig ryggrad på bebis måste jag säga :-)
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9
    Stilig form och ryggrad! Fick du veta något annat kul då? Som moderkakans läge, hjärtljud och sånt? Du kanske får en sådan där bebis som sover på nätterna och sedan ligger och förundras över vackra ting, typ mobiler, medan du spa-behandlar dig själv efter morgonkaffet... ;-) lucky you!
  18. 9
    Stilig form och ryggrad! Fick du veta något annat kul då? Som moderkakans läge, hjärtljud och sånt? Du kanske får en sådan där bebis som sover på nätterna och sedan ligger och förundras över vackra ting, typ mobiler, medan du spa-behandlar dig själv efter morgonkaffet... ;-) lucky you!
  19. Medlem sedan
    Mar 2000
    #10

    haha nä

    Hon ville inte säga så mycket när jag bara var i v16, hon vill vänta ett par veckor och kolla organ då sa hon. Det enda hon visade var armar och ben så det har den :-) Hjärtat visade hon bara och sa att det slog bra.

    men så börjar man ju tänka på allt möjligt, hoppas den rör sig och ändrat ställning tills nästa gång annars måste det ju vara nå fel på bebisen och jag kommer tro att den inte kan röra sig.
  20. 10
    haha nä Hon ville inte säga så mycket när jag bara var i v16, hon vill vänta ett par veckor och kolla organ då sa hon. Det enda hon visade var armar och ben så det har den :-) Hjärtat visade hon bara och sa att det slog bra.

    men så börjar man ju tänka på allt möjligt, hoppas den rör sig och ändrat ställning tills nästa gång annars måste det ju vara nå fel på bebisen och jag kommer tro att den inte kan röra sig.
  21. Medlem sedan
    Mar 2000
    #11

    Jo förretsen hon sa att

    Moderkakan låg bakom bebisen
  22. 11
    Jo förretsen hon sa att Moderkakan låg bakom bebisen
  23. Medlem sedan
    Nov 2008
    #12
    Har du kännt något än vad gäller rörelse? Kommer inte ihåg om du har sagt nåt om det...
  24. 12
    Har du kännt något än vad gäller rörelse? Kommer inte ihåg om du har sagt nåt om det...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar