Ny här!
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Ny här!

    Hej!

    Kul att ha hittat en grupp för de som väntar barn i september i år Grattis till alla ni andra som väntar!

    Själv så väntar jag fjärde barnet med bf 16/9. Hoppas och ber om att det ska gå bra hela vägen, då jag dessvärre varit med om missfall tidigare. Men så tacksam över de tre friska barn vi har och att nu ha ett nytt litet liv på gång!

    Ska bli trevligt att få följas åt med er!
  2. 1
    Ny här! Hej!

    Kul att ha hittat en grupp för de som väntar barn i september i år Grattis till alla ni andra som väntar!

    Själv så väntar jag fjärde barnet med bf 16/9. Hoppas och ber om att det ska gå bra hela vägen, då jag dessvärre varit med om missfall tidigare. Men så tacksam över de tre friska barn vi har och att nu ha ett nytt litet liv på gång!

    Ska bli trevligt att få följas åt med er!
  3. Nr 4 under 2014
    #2
    Välkommen Jag väntar oxå nr 4 och har 2 MF bakom mig så är nervös som 17 men ska få VUL på onsdag så då hoppas jag att allt ser bra ut
  4. 2
    Välkommen Jag väntar oxå nr 4 och har 2 MF bakom mig så är nervös som 17 men ska få VUL på onsdag så då hoppas jag att allt ser bra ut
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Hej, är också ny här, väntar första barnet med ett missfall bakom mig så känns som jag går på nålar men ändå försöker infinna mig med tanken att vi ska ha en bebis testade starkt positivt igår fast har känt i flera dagar att det var så på min kropp inskrivning hos bm på måndag, bara hoppas allt går vägen nu.
  6. 3
    Hej, är också ny här, väntar första barnet med ett missfall bakom mig så känns som jag går på nålar men ändå försöker infinna mig med tanken att vi ska ha en bebis testade starkt positivt igår fast har känt i flera dagar att det var så på min kropp inskrivning hos bm på måndag, bara hoppas allt går vägen nu.
  7. Anonym
    #4
    Välkommen hit
  8. 4
    Välkommen hit
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Tack Jag förstår att du är nervös då, men hoppas allt ska vara bra.
  10. 5
    Tack Jag förstår att du är nervös då, men hoppas allt ska vara bra.
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Kul med fler nya Hoppas det ska gå bra för dig denna gång!
  12. 6
    Kul med fler nya Hoppas det ska gå bra för dig denna gång!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar