Nr 4 (6)
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Nr 4 (6)

    Efter ett överraskande + hoppar jag nu in i denna grupp. Det var inte planerat att få fler barn men givetvis är det såå välkommet!! Min man å jag har tre gemensamma barn å så har jag äran att vara bonusmamma till två tonåringar! Är i v. 6 å mammabyxor lr tights är ett måste, Hur ska detta sluta? magen kom lika tidigt sist så det är nog bara att gilla läget.. Det som är lite synd med det är att vi inte kan hemlighålla vår graviditet.. Jag är ständigt hungrig, yr å vansinnigt trött, krämpor jag kan leva med bara vår lilla prick mår som hen ska Hur mår ni andra?
    Cravings?
  2. 1
    Nr 4 (6) Efter ett överraskande + hoppar jag nu in i denna grupp. Det var inte planerat att få fler barn men givetvis är det såå välkommet!! Min man å jag har tre gemensamma barn å så har jag äran att vara bonusmamma till två tonåringar! Är i v. 6 å mammabyxor lr tights är ett måste, Hur ska detta sluta? magen kom lika tidigt sist så det är nog bara att gilla läget.. Det som är lite synd med det är att vi inte kan hemlighålla vår graviditet.. Jag är ständigt hungrig, yr å vansinnigt trött, krämpor jag kan leva med bara vår lilla prick mår som hen ska Hur mår ni andra?
    Cravings?
  3. Anonym
    #2
    Mår riktigt bra mot vad jag gjort med mina andra två barn. Snart så går det inte att ha jeansen längre. Fick byta till mammabyxor i v12 sist. Ska då tilläggas att jag bär mina barn inåt. Din livmoder kanske lutar utåt
  4. 2
    Mår riktigt bra mot vad jag gjort med mina andra två barn. Snart så går det inte att ha jeansen längre. Fick byta till mammabyxor i v12 sist. Ska då tilläggas att jag bär mina barn inåt. Din livmoder kanske lutar utåt
  5. Nr 4 under 2014
    #3
    Grattis och välkommen Vad kul att vi är flera stycken här som är på väg att få stora familjer <3 Jag känner och ser min mage men tror inte nån annan reagerar än iaf, illamåendet har lugnat sig nu (v10, 9+1) men tröttheten är förlamande mellan varven och yr (blodtrycket var 102/70) sen är jag fruktansvärt tät i näsan så går inte en meter utan nässpray, Inga direkta cravings men konstant hungrig/sugen
  6. 3
    Grattis och välkommen Vad kul att vi är flera stycken här som är på väg att få stora familjer <3 Jag känner och ser min mage men tror inte nån annan reagerar än iaf, illamåendet har lugnat sig nu (v10, 9+1) men tröttheten är förlamande mellan varven och yr (blodtrycket var 102/70) sen är jag fruktansvärt tät i näsan så går inte en meter utan nässpray, Inga direkta cravings men konstant hungrig/sugen
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Ja så kan det ju vara, flera stycken som påpekat min mage, hmmm.. =)
  8. 4
    Ja så kan det ju vara, flera stycken som påpekat min mage, hmmm.. =)
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Visst är det kul med stora familjer, jag har själv fem syskon å älskar det!! Ska bli spännande med en liten till!
  10. 5
    Visst är det kul med stora familjer, jag har själv fem syskon å älskar det!! Ska bli spännande med en liten till!
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Kul med fler som väntar fjärde barnet
    Jag är också i v.6 men går in i v.7 imorgon. Har ingen direkt mage än, mer lite svullen som lätt blir än mer svullen efter mat. Jag har inte fått mage så tidigt förut heller, och brukar kunna dölja det under kläder ett tag sedan. Jag känner mig lite illamående emellanåt, men som i tidigare graviditeter vet jag att det är hunger-illamående som hjälps av att äta lite och ofta. Jag har tack och lov inte behövt kräkas under någon av mina graviditeter.
    Förstår att det är jobbigt med krämpor, men håller med om att det kan man stå ut med när det är tack vare något positivt. Hoppas allt ska gå bra för er med!
  12. 6
    Kul med fler som väntar fjärde barnet
    Jag är också i v.6 men går in i v.7 imorgon. Har ingen direkt mage än, mer lite svullen som lätt blir än mer svullen efter mat. Jag har inte fått mage så tidigt förut heller, och brukar kunna dölja det under kläder ett tag sedan. Jag känner mig lite illamående emellanåt, men som i tidigare graviditeter vet jag att det är hunger-illamående som hjälps av att äta lite och ofta. Jag har tack och lov inte behövt kräkas under någon av mina graviditeter.
    Förstår att det är jobbigt med krämpor, men håller med om att det kan man stå ut med när det är tack vare något positivt. Hoppas allt ska gå bra för er med!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar