Hoppas på att hamna här inne :)
Oktoberbarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Hoppas på att hamna här inne :)

    Bim -5 idag men har redan olika tecken på att det kan ha flyttat in en liten rackare i magen Hungrig typ hela tiden, molande värk i livmodern, ömma bröst, trött 24/7 och kissar mer än annars samt mycket flytningar. Men har en känsla i kroppen som säger att det bor någon där inne Fick i april 2012 föda ut min lilla son i vecka 14 då han bestämde sig för att flytta upp till himlen och har efter det legat lågt. Men för ca 6 månader sen så bestämde vi oss för att det var dax att börja försöka igen och har nu varit skengravid några gånger :P Beräknad till den 9 oktober isf.
    Håller tummarna så hårt jag kan att jag får stanna här inne!
  2. 1
    Hoppas på att hamna här inne :) Bim -5 idag men har redan olika tecken på att det kan ha flyttat in en liten rackare i magen Hungrig typ hela tiden, molande värk i livmodern, ömma bröst, trött 24/7 och kissar mer än annars samt mycket flytningar. Men har en känsla i kroppen som säger att det bor någon där inne Fick i april 2012 föda ut min lilla son i vecka 14 då han bestämde sig för att flytta upp till himlen och har efter det legat lågt. Men för ca 6 månader sen så bestämde vi oss för att det var dax att börja försöka igen och har nu varit skengravid några gånger :P Beräknad till den 9 oktober isf.
    Håller tummarna så hårt jag kan att jag får stanna här inne!
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2

    Hoppas på att hamna här inne :)

    Å, vad tråkigt med din son Jag håller också tummarna för att du är gravid. Jag plussade bim -4 med testlagrets test och det var inte med morgonurinen. Jag kände också massa symtom och tydligast var brösten som blev stora, ömmade och värkte. Lycka till!!!
  4. 2
    Hoppas på att hamna här inne :) Å, vad tråkigt med din son Jag håller också tummarna för att du är gravid. Jag plussade bim -4 med testlagrets test och det var inte med morgonurinen. Jag kände också massa symtom och tydligast var brösten som blev stora, ömmade och värkte. Lycka till!!!
  5. Redo för 2:an
    #3
    Hoppas oxå på att få göra er sällskap här inne! BIM om ca 1 vecka, håller tummarna
  6. 3
    Hoppas oxå på att få göra er sällskap här inne! BIM om ca 1 vecka, håller tummarna
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #4
    Lycka till, hoppas verkligen att det går vägen för er båda! Jag vet precis hur det känns med missfall, skengraviditet m.m. Men denna gång var jag ovanligt övertygad om att det var något därinne redan innan jag plusade på BIM -2. *Håller en tumme*
  8. 4
    Lycka till, hoppas verkligen att det går vägen för er båda! Jag vet precis hur det känns med missfall, skengraviditet m.m. Men denna gång var jag ovanligt övertygad om att det var något därinne redan innan jag plusade på BIM -2. *Håller en tumme*
  9. Anonym
    #5
    Jag hoppas med på en oktoberbebis! Har Bim 7/2
  10. 5
    Jag hoppas med på en oktoberbebis! Har Bim 7/2
  11. Redo för 2:an
    #6
    Får nog vänta på en novembergrupp och hoppas på att hamna där istället. Mensen är på ingång här känner jag. Lycka till ni andra!
  12. 6
    Får nog vänta på en novembergrupp och hoppas på att hamna där istället. Mensen är på ingång här känner jag. Lycka till ni andra!
  13. Medlem sedan
    Oct 2010
    #7

    Hoppas på att hamna här inne :)

    Hur har det gått för er?
  14. 7
    Hoppas på att hamna här inne :) Hur har det gått för er?
  15. Anonym
    #8
    Jag väntar har Bim 7/2
  16. 8
    Jag väntar har Bim 7/2
  17. Medlem sedan
    Oct 2010
    #9

    Hoppas på att hamna här inne :)

    Det är inte många dagar kvar men jag vet att den väntan är sååååå lång. Försök göra så mycket annat som möjligt. Jag håller tummarna för dig!!
  18. 9
    Hoppas på att hamna här inne :) Det är inte många dagar kvar men jag vet att den väntan är sååååå lång. Försök göra så mycket annat som möjligt. Jag håller tummarna för dig!!
  19. Anonym
    #10
    Tack, jo väntan är lång... Svårt att tänka på annat just nu.. Men hoppas dagarna går fort!
  20. 10
    Tack, jo väntan är lång... Svårt att tänka på annat just nu.. Men hoppas dagarna går fort!
  21. Medlem sedan
    Dec 2011
    #11
    Samma här är i vecka 5 bräknat 7 oktober/ lycka till allihopa med väntan
  22. 11
    Samma här är i vecka 5 bräknat 7 oktober/ lycka till allihopa med väntan
  23. Medlem sedan
    Dec 2011
    #12
  24. 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar