Stockholm/Hägersten
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Stockholm/Hägersten

    Hej Allihopa!

    Isabelle heter jag och är 2 barns mamma och bor i Stockholm/Hägersten. Jag är ambassadör för alltförföräldrar!

    Här kan ni som bor i området prata, diskutera, tipsa, ge råd, träffas? Byta barn-saker?

    Jag bor själv i Aspudden , hänger mycket i Liljeholmen, och tipsar gärna om öppna förskolor, cafer, promenadsstråk, bra restuaranger, loppisar, second hand affärer här osv...

    Kom in hit och snacka!


    / Isabelle

    Isabelle, Mamma till Elysia & Adrian

    Bloggar på:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/eladria/

    Ambassadör för Alltförföräldrar.se !
  2. 1
    Stockholm/Hägersten Hej Allihopa!

    Isabelle heter jag och är 2 barns mamma och bor i Stockholm/Hägersten. Jag är ambassadör för alltförföräldrar!

    Här kan ni som bor i området prata, diskutera, tipsa, ge råd, träffas? Byta barn-saker?

    Jag bor själv i Aspudden , hänger mycket i Liljeholmen, och tipsar gärna om öppna förskolor, cafer, promenadsstråk, bra restuaranger, loppisar, second hand affärer här osv...

    Kom in hit och snacka!


    / Isabelle

  3. Medlem sedan
    Feb 2014
    #2
    Hej! Är relativt nyinflyttad i Hägersten, telefonplan. Har en son på snart 3 år och väntar andra barnet i augusti.
    Vore kul att prata med andra föräldrar i området!
  4. 2
    Hej! Är relativt nyinflyttad i Hägersten, telefonplan. Har en son på snart 3 år och väntar andra barnet i augusti.
    Vore kul att prata med andra föräldrar i området!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar