pinsam fråga ?
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    pinsam fråga ?

    Idag satte vi in ett välmående embryo. Många frågor dök upp som läkaren besvarade väl

    Men vi glömde fråga, hur är det med sex nu under första tiden? Hoppas att någon har svar :-)
  2. 1
    pinsam fråga ? Idag satte vi in ett välmående embryo. Många frågor dök upp som läkaren besvarade väl

    Men vi glömde fråga, hur är det med sex nu under första tiden? Hoppas att någon har svar :-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2

    pinsam fråga ?

    Åh vad kul för er, grattis & hoppas allt går superbra! Tycker du ska slå din läkare en pling direkt på måndag och höra, så att ni får korrekt information kram
    Ambassadör AFF

    www.bullermamman.se
  4. 2
    pinsam fråga ? Åh vad kul för er, grattis & hoppas allt går superbra! Tycker du ska slå din läkare en pling direkt på måndag och höra, så att ni får korrekt information kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Tack! Jag hoppas verkligen detta går vägen, väntan är heeemsk!
    Jag får slå henne en pling
    Trevlig helg!
  6. 3
    Tack! Jag hoppas verkligen detta går vägen, väntan är heeemsk!
    Jag får slå henne en pling
    Trevlig helg!
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Tror att de säger olika beroende på landsting. Vissa säger lev som vanligt och andra undvik samlag, bad och kaffe.
    Grattis till återföring av embryo!
    Lycka till!
  8. 4
    Tror att de säger olika beroende på landsting. Vissa säger lev som vanligt och andra undvik samlag, bad och kaffe.
    Grattis till återföring av embryo!
    Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5
    Har nu fått svar och fick tips om att undvika kaffe annars leva som vanligt!

    Hur tidigt tror ni man vågar ta gravtest? Nervositeten är sjukt hög just nu haha
  10. 5
    Har nu fått svar och fick tips om att undvika kaffe annars leva som vanligt!

    Hur tidigt tror ni man vågar ta gravtest? Nervositeten är sjukt hög just nu haha
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Vi har tagit på ruvardag 12!
    lycka till!
  12. 6
    Vi har tagit på ruvardag 12!
    lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar