Ditt bästa resamedbarntips!
Resesnack
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Ditt bästa resamedbarntips!

    Jag är nyfiken att höra om du har ett bästa resa med barntips? det kan vara allt från det perfekta hotellet, det perfekta landet/platsen eller varför inte ditt bästa tips på hur du underhåller på flygplanet. Dela med er, jag är nyfiken på allt!

    Jag ska snart åka till Gran Canaria med vår tvååring. Har du varit där, vad ska vi inte missa?

    Ha en fin dag!
  2. 1
    Ditt bästa resamedbarntips! Jag är nyfiken att höra om du har ett bästa resa med barntips? det kan vara allt från det perfekta hotellet, det perfekta landet/platsen eller varför inte ditt bästa tips på hur du underhåller på flygplanet. Dela med er, jag är nyfiken på allt!

    Jag ska snart åka till Gran Canaria med vår tvååring. Har du varit där, vad ska vi inte missa?

    Ha en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Vi tyckte att djurparken Palmitos Park var väldigt fin. Mina barn var nog 6 och 8 när vi var där, men de skulle definitivt ha uppskattat den när de var 2 år. Delfinföreställning, papegojshow, vacker park att gå omkring i (lite backigt, men hela Gran Canaria är backigt när man lämnar stränderna).
  4. 2
    Vi tyckte att djurparken Palmitos Park var väldigt fin. Mina barn var nog 6 och 8 när vi var där, men de skulle definitivt ha uppskattat den när de var 2 år. Delfinföreställning, papegojshow, vacker park att gå omkring i (lite backigt, men hela Gran Canaria är backigt när man lämnar stränderna).
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Tackar för ditt svar lite väl sent, sorry. jo visst var det ett aningen backigt landskap,
  6. 3
    Tackar för ditt svar lite väl sent, sorry. jo visst var det ett aningen backigt landskap,
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar