Fy och blä för illamående!!!
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Fy och blä för illamående!!!

    Känner mig super bakis varje morgon. Tung i huvudet och mår illa. Sen kommer det och går under hela dagen. Hur mår ni andra?
  2. 1
    Fy och blä för illamående!!! Känner mig super bakis varje morgon. Tung i huvudet och mår illa. Sen kommer det och går under hela dagen. Hur mår ni andra?
  3. Anonym
    #2
    Känner igen det sen sist jag var gravid, prova att ha några kex redo på sängbordet
  4. 2
    Känner igen det sen sist jag var gravid, prova att ha några kex redo på sängbordet
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Jag har provat lite olika saker men jag tycker inte att det blir bättre om jag äter. Sen vill jag inte riktigt småäta hela tiden för min vikt är redan lite mer än den borde vara . Kanske ska leta efter kex med så lite kalorier som möjligt, vilka åt du?
  6. 3
    Jag har provat lite olika saker men jag tycker inte att det blir bättre om jag äter. Sen vill jag inte riktigt småäta hela tiden för min vikt är redan lite mer än den borde vara . Kanske ska leta efter kex med så lite kalorier som möjligt, vilka åt du?
  7. Anonym
    #4
    Kommer inte ihåg märket. Men de var lätt saltade.
  8. 4
    Kommer inte ihåg märket. Men de var lätt saltade.
  9. Anonym
    #5
    Prova med ingefära i vattnet
  10. 5
    Prova med ingefära i vattnet
  11. Medlem sedan
    Dec 2013
    #6
    jobbigt det där med att må illa jag har tyvärr inga bra tipsa att komma med jag mådde aldrig illa under min förra graviditet och har inte gjort det än under denna.
  12. 6
    jobbigt det där med att må illa jag har tyvärr inga bra tipsa att komma med jag mådde aldrig illa under min förra graviditet och har inte gjort det än under denna.
  13. Medlem sedan
    Oct 2010
    #7

    Fy och blä för illamående!!!

    Det där med ingefära har jag inte testat, färsk då som man river i? Idag va den värsta dagen. Trodde jag skulle behöva springa på toa flera gånger men har klarat mig från det. Så jobbigt att vara på jobbet (jobbar som lärare). Vill inte vara gravid just nu har lyckats smita hem tidigare för att få sova innan jag ska hämta mina 2 vildingar. Känner mig såååå nere...
  14. 7
    Fy och blä för illamående!!! Det där med ingefära har jag inte testat, färsk då som man river i? Idag va den värsta dagen. Trodde jag skulle behöva springa på toa flera gånger men har klarat mig från det. Så jobbigt att vara på jobbet (jobbar som lärare). Vill inte vara gravid just nu har lyckats smita hem tidigare för att få sova innan jag ska hämta mina 2 vildingar. Känner mig såååå nere...
  15. Anonym
    #8
    Ja, du river ner färsk ingefära
  16. 8
    Ja, du river ner färsk ingefära
  17. Medlem sedan
    Oct 2010
    #9

    Fy och blä för illamående!!!

    Jag drack ingefärsvatten förut och kanske hjälpte det lite men nu nallade jag av makens turkiska peppar och illamåendet är som bortblåst . Konstigt att jag hade glömt bort det. Jag sög på halstabletter för att hålla tillbaka illamåendet vid tidigare grav. Det är det första jag ska köpa imorgon innan jobbet.
  18. 9
    Fy och blä för illamående!!! Jag drack ingefärsvatten förut och kanske hjälpte det lite men nu nallade jag av makens turkiska peppar och illamåendet är som bortblåst . Konstigt att jag hade glömt bort det. Jag sög på halstabletter för att hålla tillbaka illamåendet vid tidigare grav. Det är det första jag ska köpa imorgon innan jobbet.
  19. Medlem sedan
    Dec 2013
    #10
    Jag som tidigare längtat lite efter att få må illa har nu fått min önskan uppfylld... Det har också faktiskt gjort att jag blivit lite mindre orolig för bebbens överlevnad. Men det är ju jättejobbigt! Blir värre för varje dag och för mig kombineras illamåendet med huvudvärk. Jag försöker äta skivad banan på morgonen och mellan måltiderna och det hjälper lite. I slutet av förra veckan fick jag lägga mig i vilorummet på jobbet flera gånger om dagen för att orka med. Idag har jag "jobbat hemma", fast det beror mest på att jag har hosta och ont i halsen, men kombinationen av detta illamående och enorm trötthet är ju inte helt stabil... Oj vad gnälligt... Hur har det gått med illamåendet för dig EmmiLu? Hjälper halstabletterna?
  20. 10
    Jag som tidigare längtat lite efter att få må illa har nu fått min önskan uppfylld... Det har också faktiskt gjort att jag blivit lite mindre orolig för bebbens överlevnad. Men det är ju jättejobbigt! Blir värre för varje dag och för mig kombineras illamåendet med huvudvärk. Jag försöker äta skivad banan på morgonen och mellan måltiderna och det hjälper lite. I slutet av förra veckan fick jag lägga mig i vilorummet på jobbet flera gånger om dagen för att orka med. Idag har jag "jobbat hemma", fast det beror mest på att jag har hosta och ont i halsen, men kombinationen av detta illamående och enorm trötthet är ju inte helt stabil... Oj vad gnälligt... Hur har det gått med illamåendet för dig EmmiLu? Hjälper halstabletterna?
  21. Medlem sedan
    Oct 2010
    #11

    Fy och blä för illamående!!!

    Ja nu fick du din önskan uppfylld jag har också ont i huvudet och en enorm trötthet från och till så ibland är det jätte kämpigt att orka med vardagsysslorna. Det ser ut som en svinstia hemma hos oss. Då ser man vem som städar mest.... Det är inte så att mannen hjälper till mer nej! Du måste prova halstabletterna. Viks äter jag. De åker in i munnen direkt när jag vaknar och efter frenetisk sugande av två tabletter kan jag gå upp. Sen finns nästan en ständigt i kinden på mig. Hjälper väldigt bra. Tuggummi hjälper också men jag orkar inte tugga hela dagen. Hoppas att du hittar något som passar dig.
  22. 11
    Fy och blä för illamående!!! Ja nu fick du din önskan uppfylld jag har också ont i huvudet och en enorm trötthet från och till så ibland är det jätte kämpigt att orka med vardagsysslorna. Det ser ut som en svinstia hemma hos oss. Då ser man vem som städar mest.... Det är inte så att mannen hjälper till mer nej! Du måste prova halstabletterna. Viks äter jag. De åker in i munnen direkt när jag vaknar och efter frenetisk sugande av två tabletter kan jag gå upp. Sen finns nästan en ständigt i kinden på mig. Hjälper väldigt bra. Tuggummi hjälper också men jag orkar inte tugga hela dagen. Hoppas att du hittar något som passar dig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar