VänersborgsMammor!!
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Feb 2014
    #1

    VänersborgsMammor!!

    Hej. NI mammor som bor runt om vänersborg och trollhättan Se HIT!
    Jag är förstagångsförälder till en dotter som är född i september 2013.
    Jag har min lilla mammagrupp som träffas 1 gång i månaden och sedan går jag på lite aktivister med mitt barn.
    Men jag känner att jag skulle vilja dra ihop ett gäng mammor (förstagångs eller flerbarns mammor) och ta raska träningspromenader (med eller utan barnvagn) och utmana oss själva, tävla mot oss själva och nå våra mål som man kanske har som nybliven mamma (jag ska gå ner mina resterande 18kg tills min ingångsvikt).
    Men för att jag iallafall ska lyckas med mitt mål, behöver jag hjälp av andra, som sporrar och peppar än.
    jag tycker nog som många andra att promenera och springa/jogga är både roligare och LÄTTARE när någon är med och drar igång än när man är trött och inte orkar.
    Så vad säger ni??
    Vill ni inte haka på mig?
    Jag hade blivit jätte glad om fler än jag var sugna på detta. =)
    Kramar om!
    //My
    http://lifeasafamily.blogg.se familjelivet
    http://blogg.alltforforaldrar.se/3villbli4/ kampen om graviditet nr 2
  2. 1
    VänersborgsMammor!! Hej. NI mammor som bor runt om vänersborg och trollhättan Se HIT!
    Jag är förstagångsförälder till en dotter som är född i september 2013.
    Jag har min lilla mammagrupp som träffas 1 gång i månaden och sedan går jag på lite aktivister med mitt barn.
    Men jag känner att jag skulle vilja dra ihop ett gäng mammor (förstagångs eller flerbarns mammor) och ta raska träningspromenader (med eller utan barnvagn) och utmana oss själva, tävla mot oss själva och nå våra mål som man kanske har som nybliven mamma (jag ska gå ner mina resterande 18kg tills min ingångsvikt).
    Men för att jag iallafall ska lyckas med mitt mål, behöver jag hjälp av andra, som sporrar och peppar än.
    jag tycker nog som många andra att promenera och springa/jogga är både roligare och LÄTTARE när någon är med och drar igång än när man är trött och inte orkar.
    Så vad säger ni??
    Vill ni inte haka på mig?
    Jag hade blivit jätte glad om fler än jag var sugna på detta. =)
  3. Medlem sedan
    Feb 2014
    #2
    Ingen som är sugen på att haka på promenader eller bara ses????
  4. 2
    Ingen som är sugen på att haka på promenader eller bara ses????
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar