vågar inte riktigt tro på det
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    vågar inte riktigt tro på det

    Jag plussade i dag! äntligen efter 6:e försöket. är såå lycklig att min son äntligen ska få bli storebror.

    men vågar inte riktigt tro på det än. riken för missfall är ju så stor.men ändå jag är GRAVID!!!!
  2. 1
    vågar inte riktigt tro på det Jag plussade i dag! äntligen efter 6:e försöket. är såå lycklig att min son äntligen ska få bli storebror.

    men vågar inte riktigt tro på det än. riken för missfall är ju så stor.men ändå jag är GRAVID!!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Vad härligt Enya86, stort grattis och välkommen till oktobergänget! Väldigt jobbigt det här med att vara superglad och samtidigt försöka hålla förväntningarna och känslorna lite på paus tills man har tagit sig förbi den mest kritiska perioden.

    Vilken vecka är du i, och när räknar du med bf? Har du några symptom ännu?
  4. 2
    Vad härligt Enya86, stort grattis och välkommen till oktobergänget! Väldigt jobbigt det här med att vara superglad och samtidigt försöka hålla förväntningarna och känslorna lite på paus tills man har tagit sig förbi den mest kritiska perioden.

    Vilken vecka är du i, och när räknar du med bf? Har du några symptom ännu?
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3

    vågar inte riktigt tro på det

    Stort grattis Enya86. Kul att vi börjar bli fler här.
  6. 3
    vågar inte riktigt tro på det Stort grattis Enya86. Kul att vi börjar bli fler här.
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #4
    tack tjejer härligt att äntligen var här.

    jag är i vecka 5 tror jag iallafall enligt min kalender och BF är den 9/10.

    Så många symtom tycker jag väl inte att jag har, lite mensvärk som kommer och går, ömma bröst och allmänt trött.
  8. 4
    tack tjejer härligt att äntligen var här.

    jag är i vecka 5 tror jag iallafall enligt min kalender och BF är den 9/10.

    Så många symtom tycker jag väl inte att jag har, lite mensvärk som kommer och går, ömma bröst och allmänt trött.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar