Gravida i vallentuna/täby
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Gravida i vallentuna/täby

    Ska ha barn i mars, och känner inga som är gravida just nu..skulle va kul att ha någon att umgås med på mamma ledigheten som vill gå långpromenader el bara ta en fika Låter som en kontaktannons nu men jag har inte gått ngn mammagrupp den här gången, där man oftast träffar andra gravida.
  2. 1
    Gravida i vallentuna/täby Ska ha barn i mars, och känner inga som är gravida just nu..skulle va kul att ha någon att umgås med på mamma ledigheten som vill gå långpromenader el bara ta en fika Låter som en kontaktannons nu men jag har inte gått ngn mammagrupp den här gången, där man oftast träffar andra gravida.
  3. Medlem sedan
    Feb 2014
    #2
    Hej Nettan.

    Jag har en liten kille som är 7 månader nu. Kommer vara fortsatt mammaledig tills i höst/vinter.
    Vi ska flytta till Täby i maj, till Vallabrink. Vi känner inte någon i Täby och det skulle vara trevligt att lära känna någon i området.
    Lycka till med sista och första tiden
    /Sofia
  4. 2
    Hej Nettan.

    Jag har en liten kille som är 7 månader nu. Kommer vara fortsatt mammaledig tills i höst/vinter.
    Vi ska flytta till Täby i maj, till Vallabrink. Vi känner inte någon i Täby och det skulle vara trevligt att lära känna någon i området.
    Lycka till med sista och första tiden
    /Sofia
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Hejsan
    Tack så mycket, nu är det bara en evig väntan.
    Va trevligt att du skrev nåt, hör av dig när ni kommit på plats då
    /Nettan
  6. 3
    Hejsan
    Tack så mycket, nu är det bara en evig väntan.
    Va trevligt att du skrev nåt, hör av dig när ni kommit på plats då
    /Nettan
  7. Medlem sedan
    Feb 2014
    #4
    Jag jobbar i vallentuna och kommer flytta dit i Juni.
    Vi ska ha barn i Juli.
    Jag träffas gärna!
  8. 4
    Jag jobbar i vallentuna och kommer flytta dit i Juni.
    Vi ska ha barn i Juli.
    Jag träffas gärna!
  9. Medlem sedan
    Mar 2014
    #5
    Hej,
    Jag är precis nyinflyttad i Vallentuna och väntar mitt andra barn nu i juli.
    Vore kul att lära känna några här i närheten
  10. 5
    Hej,
    Jag är precis nyinflyttad i Vallentuna och väntar mitt andra barn nu i juli.
    Vore kul att lära känna några här i närheten
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Hejsan
    Va trevligt, vart i Vallentuna flyttar ni till?
  12. 6
    Hejsan
    Va trevligt, vart i Vallentuna flyttar ni till?
  13. Medlem sedan
    May 2014
    #7
    Hej!
    Jag är nyinflyttad i Täby och jag fick mitt andra barn i april. Jag skulle gärna ses för promenader eller kaffe!
  14. 7
    Hej!
    Jag är nyinflyttad i Täby och jag fick mitt andra barn i april. Jag skulle gärna ses för promenader eller kaffe!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar