Fått tid för inskrivning och vul
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Fått tid för inskrivning och vul

    Den 24:e ska jag träffa bm för inskrivning men redan nu på tisdag ska jag till gyn för att göra ett ultraljud. Jag äter medicin mot epilepsi så jag brukar få gå på lite extra kontroller och läkarbesök. Ska bli kul att få se den lilla så snart och få veta att allt är ok där inne. Har ni andra kontaktat mvc än?
  2. 1
    Fått tid för inskrivning och vul Den 24:e ska jag träffa bm för inskrivning men redan nu på tisdag ska jag till gyn för att göra ett ultraljud. Jag äter medicin mot epilepsi så jag brukar få gå på lite extra kontroller och läkarbesök. Ska bli kul att få se den lilla så snart och få veta att allt är ok där inne. Har ni andra kontaktat mvc än?
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Vad spännande med ultraljud på tisdag, räknar med att du rapporterar här efter det!

    Jag är inbokad på en privat mvc den 19 feb, och får då göra ett första ultraljud den dagen. Är redan väldigt otålig inför detta! Är så orolig för att allt inte ska vara bra, men också sååå himla förväntansfull över att få se hen därinne!
  4. 2
    Vad spännande med ultraljud på tisdag, räknar med att du rapporterar här efter det!

    Jag är inbokad på en privat mvc den 19 feb, och får då göra ett första ultraljud den dagen. Är redan väldigt otålig inför detta! Är så orolig för att allt inte ska vara bra, men också sååå himla förväntansfull över att få se hen därinne!
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3

    Fått tid för inskrivning och vul

    Visst är det spännande att få se ett pickande hjärta. Kommer absolut skriva efter besöket och förhoppningsvis skriva hur lycklig jag kände mig Jag hoppas på det bästa, onödigt att gå och oroa mig. Kan ju ändå inte göra något. Jag har också berättat för de flesta, släkt, vänner och kollegier men inte chefen... Jag resonerar så att om jag skulle få missfall så vill jag ha stöd och att folk förstår varför jag är ledsen.
  6. 3
    Fått tid för inskrivning och vul Visst är det spännande att få se ett pickande hjärta. Kommer absolut skriva efter besöket och förhoppningsvis skriva hur lycklig jag kände mig Jag hoppas på det bästa, onödigt att gå och oroa mig. Kan ju ändå inte göra något. Jag har också berättat för de flesta, släkt, vänner och kollegier men inte chefen... Jag resonerar så att om jag skulle få missfall så vill jag ha stöd och att folk förstår varför jag är ledsen.
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4

    Fått tid för inskrivning och vul

    Fick se mitt lilla pyre idag och ett tickande litet hjärta!!! Allt såg jättebra ut och den var lagom stor och de beräknade mig till det jag hade trott att jag var, ok en dag större var bebben men det är väl bara bra. 6+6 sa hon att jag var. Ska jag gå efter det eller ska jag räkna som förut 6+5? Det var en jätteskön känsla!!!
  8. 4
    Fått tid för inskrivning och vul Fick se mitt lilla pyre idag och ett tickande litet hjärta!!! Allt såg jättebra ut och den var lagom stor och de beräknade mig till det jag hade trott att jag var, ok en dag större var bebben men det är väl bara bra. 6+6 sa hon att jag var. Ska jag gå efter det eller ska jag räkna som förut 6+5? Det var en jätteskön känsla!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar