Så kom mensen, och jag som inte alls tänkt tanken att bli gravid innan för några dagar sen blev riktigt ledsen. Har två barn, på två och fem år. Maken och jag har flera gånger sagt att vi inte tror det blir fler barn (även om vi inte utesluteit det helt, tex köpt bil som kan funka med en ev trea osv..). Varit rätt överens om det. Men, de sista 4-5 dagarna har jag tyckt att jag haft massa gravidsymtom, blev först lite skraj. Men, sen har jag börjat längta som bara den! Haft oskyddat sex? Njä. Kört på avbrutet samlag. Men, det har vi gjort rätt många år (ibland kondom i stället). Och inte blivit några hoppsan-barn för det, de två vi har var planerade, och blev till på ca första försöken. Men, nu när jag kände mig gravid så har jag läst en hel del här om rätt många som blivit gravida vid avbrutet samlag, och började hoppas en hel del. Jaja, maken är väl väldigt bra på att alltid komma ut i tid kan jag tro. Hmmm, får väl prata med honom, men tror tyvärr inte han är lika sugen som jag på en trea. Men vet han att jag är sugen kanske han blir mer försiktig om han vet att jag är mer på..... Just nu känns det som alla runt mig är gravida. Och jag vill vill vill. Just nu känns allt bara jobbigt och tomt!