När har ni ultraljud?
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    När har ni ultraljud?

    Hej allihopa,

    Fick av min BM veta att jag kommer få göra ultraljud under v.20. Jag tycker att det känns fruktansvärt långt bort och undrar av ren nyfikenhet när ni kommer att få göra/har gjort ultraljud?

    Har inte gjort något ultraljud tidigare, längtar efter att få den där "bekräftelsen" på att det finns något där inne - även om gravidsymtomen absolut finns där.
  2. 1
    När har ni ultraljud? Hej allihopa,

    Fick av min BM veta att jag kommer få göra ultraljud under v.20. Jag tycker att det känns fruktansvärt långt bort och undrar av ren nyfikenhet när ni kommer att få göra/har gjort ultraljud?

    Har inte gjort något ultraljud tidigare, längtar efter att få den där "bekräftelsen" på att det finns något där inne - även om gravidsymtomen absolut finns där.
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Jag gjorde i vecka 19 och det kändes jättelångt bort och då hade vi ändå gjort även i vecka 9 och 12... Så förstår att det känns långt bort!
  4. 2
    Jag gjorde i vecka 19 och det kändes jättelångt bort och då hade vi ändå gjort även i vecka 9 och 12... Så förstår att det känns långt bort!
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Jag kommer vara i v19...26 dagar kvar jag räknar ner och tycker just nu att dagarna går väldigt långsamt.
    Jag har ju börjat känna lite ibland att någon finns där inne, men vill veta så att dom mår bra
  6. 3
    Jag kommer vara i v19...26 dagar kvar jag räknar ner och tycker just nu att dagarna går väldigt långsamt.
    Jag har ju börjat känna lite ibland att någon finns där inne, men vill veta så att dom mår bra
  7. third time the charm
    #4
    är i vecka 16 (15+3).
    har gjort tidiga ul i ca v 8 och ca v 14.
    har rul inbokat i början på mars, är då i ca v 19.

    tycker det är eeeeevigheter tills dess. trots att jag varit på 2 tidiga ul och kommer få börja lyssna på hjärtljud from måndag. men det är en helt annan grej att få se det lilla pyret <3
  8. 4
    är i vecka 16 (15+3).
    har gjort tidiga ul i ca v 8 och ca v 14.
    har rul inbokat i början på mars, är då i ca v 19.

    tycker det är eeeeevigheter tills dess. trots att jag varit på 2 tidiga ul och kommer få börja lyssna på hjärtljud from måndag. men det är en helt annan grej att få se det lilla pyret <3
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Jag har 16 dagar kvar till RUL, den 28/2. Kommer gå in i vecka 19 dagen efter. Är så jävla spännande!

    Med min dotter så var vi på RUL i vecka 16
  10. 5
    Jag har 16 dagar kvar till RUL, den 28/2. Kommer gå in i vecka 19 dagen efter. Är så jävla spännande!

    Med min dotter så var vi på RUL i vecka 16
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Vi ska på Rul 10/3! I vecka 19! Längtar!
  12. 6
    Vi ska på Rul 10/3! I vecka 19! Längtar!
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Vi ska på Rul den 7/3, samma dag vi går in i v19.
    Gjorde tidiga Ul i v7 & v13 och häftigt var det men det här kommer vara häftigare, plus att sambon är med och ser för första gången
  14. 7
    Vi ska på Rul den 7/3, samma dag vi går in i v19.
    Gjorde tidiga Ul i v7 & v13 och häftigt var det men det här kommer vara häftigare, plus att sambon är med och ser för första gången
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Jag kommer vara i v 20 när rul är planerat i slutet på mars.

    Jag gjorde ett UL (kub testet) för 2 veckor sen så jag har redan fått bekräftat att liten mår bra.
  16. 8
    Jag kommer vara i v 20 när rul är planerat i slutet på mars.

    Jag gjorde ett UL (kub testet) för 2 veckor sen så jag har redan fått bekräftat att liten mår bra.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar