Vad har hänt med aff?
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Vad har hänt med aff?

    Jag var inne på familjeliv här om dagen och såg då att de har en tråd för de med bf oktober 2014 och där verkar alla vara för de var hur många som helst på deras bf lista. Tyvärr tycker jag att de forumet är svårt då det inte går att starta nya trådar i tråden så som vi har här och det var då många som skrev så jag hann inte med. Med mina andra två var det jättemånga andra mammor här som kunde följas åt och vi hade även träffar ibland. Hoppas att fler kommer hit snart för jag gillar detta forum.
  2. 1
    Vad har hänt med aff? Jag var inne på familjeliv här om dagen och såg då att de har en tråd för de med bf oktober 2014 och där verkar alla vara för de var hur många som helst på deras bf lista. Tyvärr tycker jag att de forumet är svårt då det inte går att starta nya trådar i tråden så som vi har här och det var då många som skrev så jag hann inte med. Med mina andra två var det jättemånga andra mammor här som kunde följas åt och vi hade även träffar ibland. Hoppas att fler kommer hit snart för jag gillar detta forum.
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    Redax
    #2
    Hej tjejen! Ha visst är det lite skillnad från "förr" Vi är jätte ledsna över det såklart och försöker få tillbaka mammor som vi tror samlas på bla facebook...

    Vi kommer under våren ge de som är aktiva i ankomstgrupperna specialerbjudanden, chanser att träffas mm just för att vi vill att ni ska förstå hur viktigt vi tycker att detta är <2 Ibland kan det också vara bra att vara anononym eller stötta varandra i olika forum (facebook)

    Kram
    * Redaktionen på Allt för föräldrar *
    *Du följer väl oss på @alltforforaldrar och på FB? *
  4. 2
    Hej tjejen! Ha visst är det lite skillnad från "förr" Vi är jätte ledsna över det såklart och försöker få tillbaka mammor som vi tror samlas på bla facebook...

    Vi kommer under våren ge de som är aktiva i ankomstgrupperna specialerbjudanden, chanser att träffas mm just för att vi vill att ni ska förstå hur viktigt vi tycker att detta är <2 Ibland kan det också vara bra att vara anononym eller stötta varandra i olika forum (facebook)

    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar