stickningar i händer
Julibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    stickningar i händer

    och fötter på nätterna har jag haft några veckor. Idag har jag ont i lederna vänster handled. Låter man det vara bara?
  2. 1
    stickningar i händer och fötter på nätterna har jag haft några veckor. Idag har jag ont i lederna vänster handled. Låter man det vara bara?
  3. Hjärtapåsnöre
    #2
    Det har jag också, men jag är så "dum" så tänker att om jag inte funderar så mycket mer på det så kanske det försvinner ;-)

    Men jag tänker såhär, OM det stör dig mycket och drar ner på vad du behöver göra så ta upp det med VC eller liknande iaf. Är det karpaltunnel så kan man operera, men om jag förstått det hela rätt så kan det även försvinna efter grav.
  4. 2
    Det har jag också, men jag är så "dum" så tänker att om jag inte funderar så mycket mer på det så kanske det försvinner ;-)

    Men jag tänker såhär, OM det stör dig mycket och drar ner på vad du behöver göra så ta upp det med VC eller liknande iaf. Är det karpaltunnel så kan man operera, men om jag förstått det hela rätt så kan det även försvinna efter grav.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Jag hade Karpaltunnelsyndrom under förra graviditeten. Fick det väldigt tidigt, så min barnmorska trodde att jag skulle behöva operera så småningom. Men det försvann efter att sonen var född. Jag sov med skenor och det underlättade något. Du kanske kan testa det?
  6. 3
    Jag hade Karpaltunnelsyndrom under förra graviditeten. Fick det väldigt tidigt, så min barnmorska trodde att jag skulle behöva operera så småningom. Men det försvann efter att sonen var född. Jag sov med skenor och det underlättade något. Du kanske kan testa det?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar