vikt nojja..
Augustibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    vikt nojja..

    På två veckor så har jag gått upp tre kg, vart ska detta sluta? De är en skrämmande tanke.
    Det är så svårt när man inte orkar med någon träning och har sjuka cravings.
    Hur är det för er, har ni gått upp något än?
  2. 1
    vikt nojja.. På två veckor så har jag gått upp tre kg, vart ska detta sluta? De är en skrämmande tanke.
    Det är så svårt när man inte orkar med någon träning och har sjuka cravings.
    Hur är det för er, har ni gått upp något än?
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Jag har gått upp några kilon. Men tänker absolut inte på det. Gick upp över 30kg med dottern. Gick snabbt ner allting igen
  4. 2
    Jag har gått upp några kilon. Men tänker absolut inte på det. Gick upp över 30kg med dottern. Gick snabbt ner allting igen
  5. third time the charm
    #3
    vägde mig, om det var förra veckan kanske, då hade jag gått ner 2 kg sedan jag blev gravid.
    å andra sidan så är jag inte speciellt liten från början heller så det kanske spelar in. var samma sak när jag väntade dottern, då gick jag ner i början och totalt över hela graviditeten gick jag upp ca 10kg.
  6. 3
    vägde mig, om det var förra veckan kanske, då hade jag gått ner 2 kg sedan jag blev gravid.
    å andra sidan så är jag inte speciellt liten från början heller så det kanske spelar in. var samma sak när jag väntade dottern, då gick jag ner i början och totalt över hela graviditeten gick jag upp ca 10kg.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar